Wat missen jullie het meest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElleE, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    gerookte zalm mag je gewoon eten hoor. Werkte voorheen in een hotel en vroeg me toen ook af of je dat mocht eten maar de chef-kok zei dat doordat het gerookt is niet rauw is.
    Ik eet nu ook nog steeds lekker gerookte zalm i.c.m komkommersalade van johma. Is écht zooooooo SUPER LEKKER mmmmmmmmmmmmm

2. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    De sauna mis ik trouwens ook wel, er is er 1 op de sportschool dus ik ging drie keer per week... Nou ja, nog een paar weekjes geduld en dan kan het weer!

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Een wijntje en een sigaretje soms haha!!!
    Mja stoppen met roken is zowiezo goed en dat wijntje komt wel weer

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    In de tuin klooien en mn schildpad verzorgen.
    In de tuin klooien kan nog wel maar dan met handschoenen aan en dat is me toch n partij HEET als je in t zonnetje staat (heb ik vorige week mogen ervaren)
    En tja mn schildpad is n reptiel dus daar kom ik nu even niet aan.
    En stiekem mis ik ook sex... Ik durf nog niet goed nu want heb voor ik t zeker wist nog 1 x sex gehad (de dag voor ik teste) en dat was n erg vervelende ervaring toen (deed zeer! :()

5. lisacar

lisacar Actief lid

Ik mis de heerlijke glazen wijn en de balletlessen. Ik zal wel weer veel moeite moeten doen om m'n lenigheid terug te krijgen....... :confused: ;)

6. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik had het nooit gedacht maar ik mis het wijntje toch ook wel. verder dat je zo op moet letten met bbq-en of het vlees wel gaar is.

7. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik ben vegetarisch dus qua vlees hoef ik niks te missen en vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik accuut gestopt met roken zonder enige moeite en ik heb ernog geen moment zin in gehad!!!
    wat ik wel mis is een lekker kopje koffie.... kan het niet ruiken of zien!!!

ik rij nu nog paard maar ben bang dat als het straks even niet meer kan dat dat het enige is wat ik heel erg zal gaan missen....

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik mis de sex het meeste.
    Mijn vriend had er zoiezo al wat moeite mee en de eerste 20 weken is het er dan ook maar weinig van gekomen.
    Hij durfde eigenlijk niet.
    Nu mag ik helemaal geen sex meer hebben. En ik moet zeggen dat ik er toch wel wat moeite mee heb. Meer dan dat ik van mezelf gedacht zou hebben. Nou ja het is voor een goed doel!!

Wat voedsel betreft, een broodje pate/leverpastei. Yummy! Ik weet dat je het best af ent oe mag eten, maar ik vind dat zo lekker dat ik me niet tot de aanbevolen dagelijkse dosis kan beperken. Nou ja dan maar helemaal niet toch!?!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik mis ook mijn lekkere wijntje met een sigaretje...mmmm
    Ach ja nog ff volhouden en dat zien we wel weer!

10. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik mis het dat ik mijn tartaartje niet meer rood kan eten.
    Gister heb ik lekker gezondigt en een roze tartaartje.

Een wijntje heb ik van het weekend gedronken op de camping voor mijn tentje...... Heerlijk.
    1 glas en mijn vriend de rest van de fles hihi, dat gaf met die zon bij hem wel leuk resultaat.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
  12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik mis het meeste een lekker red bulletje en een broodje rosbief

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik mis mijn BBQ-wijntje (wit), vooral met dat warme weer van de afgelopen dagen.

Groetjes, Wendy

14. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik mis de red-bull en de filet american!
    Heb al gezegd tegen mijn ouders dat ze het straks met de verjaardag niet op tafel mogen zetten (als grapje) en ze heeft gezegd dat ze die dit jaar niet zal kopen!
    Wat een schat is het toch!

15. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    Oi ik mis de BIEST!!! Kreeg van m'n moeder een enorme pan toen ik net zwanger was en het haar nog niet had verteld, zegt me ventje...volgens mij is dat niet goed voor je....

Boehoe...

Mijn katten waren wel heel erg blij ermee..

En ik mis zoet wit wijntje.. Likkepot, en vol in de zon zitten.. heb t er te warm van..
    Gelukkig is het vandaag minder

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja het gaat ook niet erom of het rauw is want gerookt is idd niet rauw maar omdat het vacuum verpakt is kan de listeria bacterie erin zitten.

17. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    zalm! ik was/ben daar heel erg gek op! maar ja ik kan het goed laten voor mijn 2e wondertje!
    En op mijn buik slapen dadelijk dat wordt weer wat maarja!

18. Niet meer actief

filet american met uitjes..hmmm jammie dat wil ik meteen hebben na de bevalling hihi..

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Een pistoletje met tartaar, uitjes, eitje, beetje mayo en sla...hmmmmm, HEERLIJK!

En inderdaad ook de befaamde filet americain! :(

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Maar dan mag je het wel vers van de visboer.

Ik mis eigenlijk helemaal niks alleen heb ik af en toe opeens trek in wijn terwijl ik daar helemaal niet zo gek op ben echt heel raar.

Deel Deze Pagina