Ik ben dus nog steeds hard op zoek naar een betaalbare (eigenlijk goedkope, rond de 60 euro) kinderwagen. Had via MP een Koelstra Flexxo gevonden, zag er ook nog heel netjes uit. Ben dus vanavond gaan kijken daar. Maar het voorwiel (zwenkwiel) zwabberde echt hard van links naar rechts tijdens het rijden, voelde ook heel onstabiel. Is dit normaal? Komt dit bekend voor? (Als het nl normaal is, weet ik dat ik op een ander merk moet zoeken) Had al betaald maar toen ik ermee buiten liep alsnog moeten afhaken Jammer, want was al zo blij een wagen te hebben geregeld...
Hoi Female, Hier ook een Koelstra Flexxo 2ehands overgenomen, maar wij hebben een dubbel voorwiel, dat had 'jouw' exemplaar niet? De voorwielen lijken super stabiel... nog niet heel veel meters mee gereden, maar het testrondje ging prima. Je kunt het voorste deel ook nog vast zetten. Wij zijn er in ieder geval super blij mee!
Hoi hoi, Ja het voorwiel was idd dubbel, maar het zwabberde zó erg van links naar rechts. Zowel zonder kind als met kind van 10 kg. erin...
Ik weet dat vrienden deze voor hun kindje ook hadden, dit kindje is zondag 8 jaar geworden. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat deze wagens op marktplaats al 8 jaar oud en 8 jaar gebruikt zijn. Zij vonden deze wagen wel erg fijn. Misschien nog even verder zoeken naar eentje die iets stabieler is?
Hij is idd wat ouder geloof ik. Ik blijf zoeken, mocht ik er 1 in de buurt vinden ga ik weer kijken. Als het dan weer tegenvalt ga ik op een ander merk zoeken. Maar vond het al best gek, omdat ik juist veel positieve verhalen had gehoord en gelezen over deze wagen
Hmm nav jouw berichtje ben ik die van ons ook nog even heen en weer gaan rijden om te zien of de voorwielen wel stabiel zijn. Zowel zonder gewicht als met flink wat gewicht in de reiswieg (nog geen baby beschikbaar geen gezwabber. Die van ons is ook al bijna 8 jaar oud... Succes met verder zoeken!