Ervaring bankstel Kwantum

Discussie in 'De lounge' gestart door mam1991, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Aantal maanden terug had ik een hele leuke stoere bank gezien bij de Kwantum.
    In de zomer gaan wij verhuizen en ons huidige bankstel nemen wij niet mee.

Aangezien wij 2 jonge kinderen hebben willen wij absoluut geen dure bank aanschaffen. 2 van deze banken lijken mij daarom een prima idee. Maar wil er dan eigenlijk wel een jaar of 3 plezier van hebben.
    Is er toevallig iemand hier die hem in huis heeft staan?? 😃

Andere tips voor 2-3 sits of hoekbank onder de €1.000,- zijn ook van harte welkom! Er is zo ontzettend veel keuze.

Enigste eisen die wij hebben is: stof, moeten hem kunnen zien in het echt voor wij hem kopen en geen Seats and sofa's.

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Geen ervaeing met kwantum.. maar vind hem wel e ht heel mooi!

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Geen ervaring met kwantum banken. De
    Meubels vind ik er nooit zo heel kwalitatief uitzien. Vind deze bank wel mooi.

Ik zou erop letten met een stoffen bank dat de hoezen wasbaar zijn. Vind dat toch echt wel heel handig met kleine kinderen en een stoffen bank.

Ikea misschien?!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee dat is dus ook waarbij ik een beetje huiverig voor ben. Wil niet na 1 jaar alweer opzoek moeten naar een nieuwe bank.. maar vindt deze echt heel erg mooi 🙊 Ikea vinden wij beiden geen mooie banken hebben helaas..

5. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ik heb ooit een bank van de Kwantum gehad en die zat niet lekker en de kwaliteit straalde er nou ook niet bepaald van af. Het was soms net karton binnenin. Maar goed, denk dat ie wel goed is als je hem maar een paar jaar in gebruik heb.
    Ik ben trouwens heel moeilijk met banken en ben onwijs goed geslaagd bij Zitmaxx. Echt heel erg veel keus en een topkwaliteit voor een redelijke prijs. Dat is echt wel een aanradertje. Heb nu een megagrote en diepe hoekbank met flink veel kussens (hou van kussens) en er nog een aquablauw biesje op laten maken voor 1333 euro om precies te zijn.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahh een antwoord waar ik al een beetje bang voor was, jammer!

Zitmaxx heeft inderdaad ook hele leuke bankstellen er tussen zitten, dankje voor de tip.
    Hier in de buurt hebben wij Pronto zitten, komt onze huidige bank ook vandaan. Willen wij ook nog even kijken.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Trendhopper heeft ook leuke en betaalbare banken, zelf geen ervaring met de kwaliteit daarvan.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Kijk eens bij jysk ;);)

9. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik heb een mega grote hoekbank van de haco, hoezen zijn goed wasbaar en staat al zeker 2 jaar. Ook heb ik een hond die er echt niet zuinig op is. En ik zit/lig er nog heerlijk op.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Kijk eens op marktplaats

11. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Pronto idd hebben wij onze bank ook vandaan. Wel nu na 5 jaar wat doorgezakt maar nog prima te doen. Wel de stof laten behandelen toen.

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Profijt meubelen, is een onderdeel van Pronto.
    Daar kan je de bank ook voorbehandelen.

Echter zelf inspuiten met die spuitbussen, werkt niet. Helaas.
    We kozen voor een showmodel, maar dat zou ik nu niet meer doen.
    Dan is deze niet voor te behandelen en mis je de garantie.

Voorbehandelen: bij Pronto staat zo test apparaat. Alle vloeistof wat je op de bank morst, glijdt er zo ervan af. Geen vlekken, moet ideaal zijn met kinderen en huisdieren.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dankjewel voor de tip :) onze huidige bank die bij pronto weg komt is ook voorbehandeld, en zit zn garantie pakket bij. Eerste paar jaar werkt dat inderdaad heel erg mooi.

14. Noorie

Noorie Niet meer actief

Hier ook een van de haco, hoekbank.. zit prima!

15. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hebben ook een stoffen bank van pronto. Hebben hem niet voor laten behandelen omdat we 3 jaar geleden nog geen kinderen hadden. Onze zoon was na de geboorte eens ontzettende spuger en totaal geen vlekken van overgehouden op de bank.
    Zijn er super tevreden over.

16. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik heb ervaring. Enorme flop. Echt, doe het niet. De veringen kon je op een gegeven moment heel goed voelen. Verder enorme kuilen. Echt een flop.

We hebben nu een leren bank van Ikea. Zit zoveel beter. Echt een geweldig ding.

17. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Pronto, mooie hoekbank voor €699,- we hebben hem zelf behandeld en met drie kleine kinderen ziet hij er na 3 jaar nog steeds keurig uit. En er gaat echt geregeld wel wat over de bank, maar meteen even een natte doek erover en klaar!

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Geen bank van de kwantum maar eetkamerstoelen. Ook meubels toch 😅 Enfin, dik tevreden hoor! Alle mensen die hier over de vloer komen geloven niet dat ze daar vandaan komen. Vinden ze heel fijn zitten en een duurdere uitstraling hebben.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oké we gaan toch maar weer gewoon naar Pronto 😅 Was die ervaring ook echt specifiek met deze bank?

20. Triangel

Triangel Niet meer actief

Nee, dat niet. Was een grijze stoffen met een chaise longue.

Deel Deze Pagina