wat missen jullie qua eten?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Azeb, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Parmezaanse kaas?
    Dat is harde kaas, daar kan die bacterie niet inzitten volgens mij!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    een lekker glaasje wijn, dat mis ik!

enneh filet american opzich ook wel, enneh red bull! was ik eerst nogal verslaafd aan...

3. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    verse vis mag je gewoon hebben hoor!las ik net op vraag het de verloskundige!
    en wat ik mis filet american,vind het zo moeilijk om af te blijven!
    maar ach dan neem ik wat anders lekker broodje haring en een broodje zalm!MMmmmmmm

ow jah en als mn man bier heeft gedronken en ik krijg daarna een kus heerlijk dan heb ik echt zin in een glas bier!haha

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Een lekker glas bessen zou ik wel lusten :) maar dan wel in de kroeg natuurlijk.
    En de filet american, helaas is mn zoontje er dol op, dus als ik een broodje voor hem smeer, sta ik al watertandend boven het bakje :) maar jah, het voordeel vind ik wel, als je het straks weer mag, waardeer je het teminste ;)

5. maleen

maleen Lid

28 mrt 2008
    20
    0
    0
    Ik mis lekkere verse sushi, yam yam en af en toe als er bezoek is een glaasje wijn.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hmmm ik krijg honger van jullie! En wat helemaal erg is: ik ben al jaren vegetarier! En dit kleine druifje lijkt op papa, want hij/zij wil VLEES! En ik wil niet hahaha dus het is een constant gevecht tussen beeb, maag, hoofd en hart. Maar mama blijft sterk, ik eet het niet! Ook mis ik op sommige momenten een heerlijk sigaretje, maar als ik het ruik ga ik over m'n nek. Oh en een lekkere frisse cocktail...

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb echt zin in een tortilla met zalm, kruidenkaas en sla :)

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wat ik mis is filet, daarvan loopt echt het water in mijn mond. At het ook dagelijks wat ik ook mis is tartaar en een lekker zoet wit wijntje.

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Sushi! De japanner moeten we de komende tijd maar vermijden.

Af en toe wel trek in filet american.

Bij mij duurt het nog wel even voordat ik dat allemaal weer mag eten

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Biefstuk en filet american !

11. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    precies biefstuk en filet american..... dus dat zijn ook twee dingen die ik graag na mijn bevalling snel weer zal eten....

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ohhh een wibiertje (of twee, drie, vier) op een terrasje in het zonnetje... Of een flesje prosecco... ook heerlijk!

Ik sla dit seizoen helaas over... maar volgend jaar, dan zit ik bij de eerste zonnestralen op 't terras... ;) (en dan kolf ik de 'rotzooi' wel weg..., keep my fingers crossed dat dat allemaal gaat uitkomen!)

13. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ja, klopt, maar de "vergeraspte"in zo'n plastic bakje van AH, daar staat op dat t van rauwe melk gemaakt is...

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wat ik mis....
    zo'n beetje alles wat je NIET mag hebben ;)
    op filet american na, dat lust ik niet
    maar mis wel het wijntje bij het eten, en de carpaccio...

weer een zomer zonder biertje of wijntje op het terras *zucht*

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    maar je kunt de vegetarische toch wel nemen?
    met ei en komkommer en die maki's. daar zit komkommer, mango en krab in. die krab is niet rauw maar gekookt. jammie, nu we het over sushi hebben....

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh is dat zo, dat wist ik helemaal niet!
    Maar ik heb gelezen dat harde rauwmelkse kaas niet zo veel kwaad kan, volgens mij.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn moeder kreeg na haar bevalling gelijk een gebakken biefstuk van haar moeder. ze zegt dat ze hier ook biefstuk komt bakken als ik bevallen ben. Ben benieuwd :)

18. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Die vind ik niet zo heel lekker....maar misschien wel een idee als alternatief...bedankt ;)

19. proudmama

proudmama Lid

26 mrt 2008
    26
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Rijswijk
    Ik mis filet americain, maar ga straks met 5 maanden wel echt even 1 boterhammetje smeren.. Ik eet nog steeds gerookte zalm, volgens mijn verloskundige is hier niets mis mee.. Gisteren stukje ossenhaas gegeten, medium, maar niet rauw..
    Wat ik mis is af en toe een lekker sigaretje!

20. maja123

maja123 Actief lid

28 jun 2007
    116
    0
    0
    woehaaa.. ik mis eten, hoe dan ook, kan niks meer eten zonder vervolgens flink last van mn maag te hebben. Wel goed tegen de zs-kilo's trouwens.
    Gewoon lekker flink kunnen bunkeren met een flesje wijn op tafel.. jippie, kijk er nu al naar uit :)
    En al twee jaar zo goed als alcoholvrij, dat had ik NOOIT gedacht van mezelf en begint me nu wel te vervelen (zat maar drie maanden tussen mn zs-schappen en borstvoeding gegeven in die tijd).

Deel Deze Pagina