Ik mis de dingen waar ik altijd normaal gesproken zo van genoot, bijvoorbeeld chocola eigenlijk alles wat zoet is dat lul ik niet meer, ook lus ik geen kaas meer. En bruin brood krijg ik ook slecht weg. Alleen een wit broodje met aarbeien of jam lust ik wel, of een fruit salade. Gek he! En als ik tv zit te kijken dan wil ik zo graag met chips en chocola op de bank zitten maar ik krijg het gewoon niet weg.. Ieehhh ik gril ervan! Dus ik hoop dat dat straks over is na de bevalling maar dat duurd nog wel even. XX
Een broodje met verse rauwe tartaar. Loop echt watertandend langs de broodjeszaak hier. Daarnaast ook een lekker biertje op z'n tijd. Filet american. Blauwe kaas. Carpaccio. leverworst. Zalm. Koffie.... Volgens mij leefde ik voorheen van datgene wat nu niet goed voor ons is.
n broodje filet amercain oh heerlijk, en n lekker glaas rose of biertje , en een lekkere rode biefstuk jammie ja dat mis ik wel
ik mis voor al de carpatcio als salade ik eet normaal altijd salade met capracio of met gerookte zal mag beiden niet
Een tip voor iedereen die sushi zo mist (net als ik =P~ ) Er zijn ook een heleboel lekkere vegetarische sushi's zoals maki's met spinazie, komkommer, pickels, gebakken ei of avocado Handrolls met groente en japanse mayonaise of lekker met kip...en allerlei sushi's met tofu. Er zijn vaak zelfs hele vega menu's te bestellen! echt wel lekker hoor! bijna net echt
Ik ga de sushi ook missen! Er zijn meer sushi verslaafden hier zie ik!? Elke vrijdag middag (tot 2 weken geleden dan) ging ik sushi halen. De sushi bar weet mijn favoriete drankje en we kletsen altijd wat bij. Misschien dat ik de volgende keer (als we al wat mensen verteld hebben van het blijde nieuws) maar vertel dat ik zwanger ben en vraag of ze sushi zonder rauwe vis voor me kan maken.. Verder weet ik nog niet wat ik ga missen, ik drink niet, rook niet. Filet Americain at ik wel regelmatig de laatste tijd, dus dat zal ik wel gaan missen ja. Ik moet me er nog in verdiepen wat ik allemaal niet mag eten..
Oe wat ik mis: ik was voorheen altijd een feestbeest. Een jaar geleden nog zat ik elke dag in de kroeg en dan echt zuipen he. Nu mis ik dat nog af en toe een avondje flink dronken worden en de sigaretten natuurlijk erbij. Wat ik nog ga missen is denk ik de filet american en red bull (weet nog maar net dat ik zwanger ben). Maar daar slaan we ons wel doorheen. En om elke dag de kroeg in te gaan die tijd is al een aantal maanden voorbij. Echt dronken worden zal ik heus na de geboorten nog wel een keer doen als ik weer een girlsnight out heb.
ik mis leverpastei! Terwijl ik dit normaal bijna nooit eet maar nu heb ik er ineens reuze trek in! eet het heel af en toe maar kan het dan vaak niet bij 1 boterham houden dus ik kan maar beter niks nemen dan Ook biefstuk heb ik supertrek in... Gewoon lekker medium gebakken... hmmmmmmmmm.... Na de bevalling het eerste avondeten wat ik tot me neem !
ik zie hier allemaal vrouwen die sushi missen, maar zover ik me heb laten inlichten mag je die gewoon hebben mits die heel vers is! Ik eet toch echt af en toe sushi!
wat ik het meeste mis is toch echt wel de file american en osseworst daar ben ik echt dol op dat is ook denk ik het eerste wat ik weer ga nemen zodra het weer mag hoor (haha) groetjes wendy
Volgens mij mag dat ook wel, mits de vis echt vers is. Dus niet van vis uit een vacuumverpakking komt ofzo. Bij een echt goeie sushiboer is dat meestal ook niet het geval. Oh, zondag lekker weer eens een Westmalle Tripel op. Heerlijk! Heb dat erg gemist, net als filet americain. Jammie! Sterke allemaal
broodje filet american en DROP ondanks dat je er wel 1 mag doe ik het niet want als ik er eenmaal aan begin eet ik de hele zak leeg
Ik mis een lekkere turkse pizza! In principe zou ik het kunnen eten.., maar ik vertrouw de zaak niet echt qua hygiëne en hun slaatjes wassen Het water komt me echt in de mond door er zelfs maar aan te denken!
Tip van een vriendin van mij.. Er bestaat vegetarische filet american. Volgens haar is dat net zo lekker!
Naar koekjes hihi.... Heb het zelf (nog) niet gegeten, maar ik denk dat ik toch maar wacht op het echte werk
kroketten! maar dat is meer omdat we dat hier niet kunnen krijgen.. qua zwangerschap, softijsjes, smeerleverworst, zelfgemaakte chocolademousse, en red bull. neem af en toe wel eens een wijntje hoor, max 1 per week. na de echo's, 2e trimester ingaan dat soort dingen neem ik altijd 1 glaasje champagne, is een beetje een traditie geworden. wel in het restaurant waar mijn vriend en ik elkaar hebben leren kennen, anders telt het niet