raar hoe je zin krijgt in dingen die net niet mogen,dat is zoals wanneer je op dieet gaat,dan krijg je plots zin in dat enen koekje dat al erg lang onaangeroerd in de kast ligt.... nu heb ik zin in allerlei zaken die niet mogen waar ik normaal nooit zin in heb.zegt de diabetesdietiste vanmorgend :"je mag alle fruitsoorten eten behalve banaan"ja nu heb ik al een hele dag zin in banaan...
Oh sh*t.... Ik heb gisteren een heerlijke cake gebakken en zonder erbij na te denken wel wat beslag gesnoept... Kan het heel veel kwaad?
Het gaat om de rauwe eieren die erin zitten. Ik denk dat het meestal wel goed gaat hoor. Achteraf kun je het pas zeggen maar ik zou me niet te snel druk maken als het een beetje was die ene keer.
Ik mis best wel wat! Carpaccio Filet american Biefstuk En zo op zijn tijd een rosé....... Nog heeeeeeeeeel even geduld haha!
Alles wat niet mag! Een slubberei! Of een broodje american filet. Of sushi. Maar waar ik nu echt naar verlang is een wijntje. Ik drink hooguit 3 of 4 keer per jaar een wijntje. Maar nu smacht ik erna! Mijn onbijt/lunch/diner wordt na de bevalling wordt een slubberei en een broodje american filet met zout! En 's avonds een wijntje bij de sushi!
Carpaccio ... manlief heeft de dag dat wij thuiskwamen uit het ziekenhuis eerst van mij naar de traiteur gemogen om voor mij een broodje carpaccio met alles erop en eraan te halen. Twee man (man en kraamzorg) hebben mij met verbazing zitten aankijken hoe ik dat broodje aanviel. Schijnt nogal een grappig gezicht te zijn geweest. Ik heb overigens gewoon brie gegeten en milkshakes gedronken. Regelmatig een wit stokbroodje met rucola, brie en balsamico op hoor tijdens mijn zwangerschap. Snap niet zo goed waarom sommige dames dat niet nuttigen. Brie uit de super is niet van rauwe melk en de milkshake machines bij de MacSnack zijn echt wel schoon ...
Kazen eet ik ook gewoon is allemaal goed. Bij de Mac durf ik een milkshake wel aan maar die zit hier niet
Waarom zouden milkshakes niet mogen? Heb zaterdag nog een heerlijke aardbeienmilkshake gedronken.. jum. Ik moest goed nadenken wat ik mis, want ik mis niet zo heel veel, maar zo'n lekker snot-ei mis ik wel ja. Heerlijk.
Wijn hahahaha, kon ik eerst rustig maanden niet drinken en er ook geen behoefte aan hebben, heb ik tijdens de zwangerschap al best vaak gedacht "oeee lekker wijntje!" En verder wel meer wat niet mag, zoals zalm, zachter eitje etc
Sigaret :O ben nu sinds de 10 weken gestopt daarvoor ernstig geminderd , nu maar hopen dat ik het volhoud na de bevalling zou zo sonde zijn weer te beginnen. Verder lust ik geen franse kazen/filet american enzovoort