Die drink ik nog steeds gewoon alleen wel het huismerk van de echte redbull word de baby druk. En daarnaast geen cola/koffie
Ik heb trouwens best sommige dingen nog gegeten tijdens mijn zwangerschap. Ik denk dat als je op let met of het vers is of niet en het af en toe doet er weinig mis kan gaan. Maar dat is mijn mening! Heb mijn redbull verslaving tijdens de zwangerschap naar Max 1 per dag verlaagd trouwens. Helemaal stoppen kon ik niet, haha.
Ik eet wel verse gerookte zalm van de visboer als ik heel veel zin heb. Hij heeft 1 soort die gewoon mag (nooit in vacuüm gezeten, zelf gerookt)
Ik heb weleens getwijfeld over de gerookte zalm van de visboer maar toch maar niet gedaan. Maar net als brie, wat ik eerder al aangaf, eet ik gewoon hoor. Even navragen of het niet van rauwe melk is gemaakt.
Carpaccio (ik vermoord mijn man als hij dit durft te eten waar ik bij ben..) en pasta carbonara (rauw ei)!
Sushi, dat lekkere spiegeleitje.. En ik verlang naar een glas bacardi cola met ijs.. Weet niet waarom, aangezien ik het maar eens in de 3 maanden dronk haha. En sinds mijn bezoek aan de vk vnmorgen wn zij mij vertelde dat ik salami beter kon laten staan, wil ik salami.. Terwijl ik al weken geen salami heb gegeten..
Ik kan al meer dan een maand niet meer normaal eten en moet veel overgeven. Ik zou dus al blij zijn als ik weer eens normaal kon eten. Gewoon 1 dag 2 x boterhammen en een normaal bord avondeten binnen houden met een lekker toetje na.
gerookte zalm mag gewoon hoor.ik heb dat nagevraagd bij mijn gynaecoloog omdat het met nieuwjaar bij op het menu stond en het mag.het gevaar is niet dat het vacuum verpakt is maar dat het(bijv in een restaurant of broodjeszaak)al een tijd open ligt.als je het pakje zelf pas opent mag het gewoon en verse van de visboer dus zeker.
Eten kan ik goed laten staan en verlang ik ook niet naat maar ik wil een heerlijke koude bruisende red bull!!! Super slecht, ook al ben je niet zwanger, maar ik wil ik wil ik wil!!
rauwe sushi filet american gerookte zalm karnemelk glaasje alchol sigaret runder capaccio rauwe tartaar heeeerlijkkkk