Dames, Ik heb nu 2 weken geleden een keizersnede gehad. Het ging eigenlijk best goed en ik vond het herstel wel meevallen. Ik heb ook heeeel rustig aan gedaan en tot op de dag van vandaag ben ik nog niet eens buiten geweest voor een kleine wandeling ofzo. Nu heb ik ineens sinds vandaag veel pijn in mijn buik. Het voelt als behoorlijke menstruatiepijn of weeen die nog niet zo ver zijn. De pijn is wel dusdanig dat lopen enzo echt pijn doet. Herkent iemand dit? Alvast bedankt! beatrice
ja ik herken dit zeker. als ik te veel doe moet ik t savonds bekopen met een behoorlijke pijn in mijn buik.
Waarschijnlijk toch te druk geweest meid Heel soms, als ik me echt té druk maak, kan ik het nog steeds merken... Vigo is al bijna 20 maanden...
ook hier hoor beatrice, het is nu 4 weken terug, maar als ik even iets teveel gedaan heb dan heb ik s'avonds echt pijn in de wond, trekkerig gevoel en ook wat jij zegt beetje zeurig gevoel vd menstruatie pijn wat ik wel eens had... rustig aan blijven doen, ze zeggen dat je 6 weken rust moet houden, voel wat je aan kunt aan je lichaam....en toch rustig aan blijven doen...vooral niet tillen, veel bukken en teveel strekken....
Hier idem.. Na twee weken kon ik zelf de honden nog niet uitlaten ( lees naar de overkant van de straat een plas laten doen).. Het is nog zo kort geleden en voor het herstel staat minimaal 6 weken..