Wat missen jullie van de zwangerschap?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Teardrop786, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan me niet voorstellen dat ik straks ook maar iets mis van zwanger zijn... heb een rotzwangerschap achter de rug, dus die kleine in m'n armen is straks veeeeel leuker, schat ik zo in, :)

2. @rozemarijke: hihihi wacht maar dat dacht ik ook tijdens mn zwangerschap :)

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik mis mijn mooie buik.
    Ik liep er zo trots mee rond. Voelde Danique heerlijk trappelen. Reageren op muziek en op mijn hand. Het was gewoon heel bijzonder.

Nu verberg ik mijn buik het liefst, aangezien die nog veel te dik is.

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik was helemaal verliefd op zijn voetjes in mijn zij...
    Af en toe grijp ik er nog wel eens naar en dan vind ik het zooo jammer dat er niets terug trapt. :oops:
    Hahahaaha

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Echt helemaal niets! Het is dat je zwanger moet zijn om een kindje te krijgen, maar het liefst sla ik het zo over.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Hier ook helemaal niks.

Ik vond het vreselijk.

Mijn moeder vond het juist geweldig om zwanger te zijn, :(

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ook ik ben nog niet zo lang geleden bevallen, maar mis het zwangerzijn iedere dag! Het gevoel van jij en je kleintje samen, m'n mooie dikke buik, tsja....eigenlijk alles! Zelfs de bevalling heb ik als zoiets moois ervaren, als ik daar aan terug denk, staan de tranen meteen weer in m'n ogen! Ik hoop echt dat het me nogmaals is gegeven om het weer mee te mogen maken! Een broertje of zusje voor Quinten om mee te spelen is namelijk meer dan welkom!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me bij Bosi aan! Tuurlijk wel veel mooie momenten gehad maar over het algemeen voelde ik me alleen maar zwaar klote.

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik ben superblij dat ik mijn eigen lijf weer terugheb. En nadat ik besloot om de borstvoeding op te geven, voelt het nog meer zo.

Wat ik wel mis is de speciale aandacht. Van familie, vrienden, maar ook gewoon vreemden op straat. Die vragen hoever je bent en wat het wordt. Die vol bewondering naar je kijken of glimlachen. Hihi doen ze nu ook wel hoor als ik met Yelena over straat loop. Maar dat vind ik nog altijd 10 maal leuker dan met een dikke buik lopen, ookal heb ik een topzwangerschap gehad.

10. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Ik mis (bijna) alles!

Voelde me werkelijk prachtig en heel speciaal dat ik een kindje mocht dragen.
    Toen mijn buik zichtbaar werd was ik enorm trots.
    Vond het ook erg leuk dat het zomer was en lekker in mijn bikini mijn prachtige (striaeloos en vetloos) buikje kon showen.
    En al die aandacht...geweldig! Had ook het gevoel dat ik de hele wereld aan kon en was superverliefd op mijn man.

Wat ik NIET mis:
    -misselijkheid eerste 14 weken
    -maagzuur vanaf week 30
    -9 maanden geen sex...
    -lage bloeddruk
    -doodmoe zijn en middagslaapjes moeten doen
    -een HELSE bevalling van 40 uur

11. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Alles! Ik vind het helemaal geweldig en bijzonder om meegemaakt te hebben en we genieten nu volop van ons prachtige kindje!

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik mis echt alles! vooral 's avonds besef ik het. ik lig nog vaak (onbewust) met een hand onder mijn buik, net alsof ik elk moment een schopje kan voelen... helaas besef ik dan dat ik dat gevoel voorlopig niet meer zal voelen. ook de complimentjes van de mensen, het lekker eten, de extra zorg, de handen van mijn man op mijn buik, het dromerige gedoe,,, echt alles! ik zou gerust heel mijn leven zwanger willen zijn. vond het een zalige ervaring

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Fijn om te horen dat jullie het zwanger zijn ook zo missen. Het gevoel is nu weer een beetje weg.

Ik mis vooral het feit dat je 'speciaal' bent. (schaam!)

En het knusse gevoel dat je kindje veilig in je buik zit, verder is er niets belangrijk

Liefs v Treintje

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik mis het ook. De buik, de bewegingen erin, het altijd samen zijn, het speciale...... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

15. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik mis het zwanger zijn ook heel erg. Dat getrappel in mijn buikkie en mijn buikkie zelf. Heb echt een super zwangerschap gehad en zo zou ik er nog wel 10 willen bij wijze van spreken,haha.

Ons mannetje is inmiddels 3 wkn. oud en ook hier geniet ik echt heel erg van. Tis zo'n heerlijk mannetje en ben helemaal verliefd.

Dus is erg dubbel vind ik!

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    :D Dit is precies wat ik wilde zeggen.

17. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik mis ook alles. Als ik had geweten dat mijn zwangerschap 11 weken korter zou zijn, dan had ik nog meer genoten. Eigenlijk begon het echte genieten pas. Ik hoop dat ik een evt. volgende zw schap volledig mee mag maken!

18. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik mis alleen het voelen van de baby in mijn buik, voor de rest niks eigenlijk. Ik ben van de 9 maanden zeker 5 maanden doodziek geweest. :(

19. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik mis het helemaal niet.. echt niks, nada, noppes...
    Ik kon bijna meteen niet meer sporten (en daar hou ik zo van), op zwemmen na, was doodmoe en belande met 6 weken uitgedroogd in het ziekenhuis. Mijn buik groeide in rap tempo en mrt bijna 2o weken kreeg ik heel veel pijn rechts onder de ribben. Dar heeft 7 wken aangehouden en was constant, dag en nacht. Met 27 wken vroegtijdige weeen, in het ziekenhuis een uur van mijn woonplaats, 9 dagen platliggen daar. Toen thuis platliggen, pas vanaf wk 34 mocht ik weer alles doen. Maar goed, toen KON ik al niks meer. Van het platliggen kreeg ik enorme rugpijn, maar ik kon niet zo liggen om het wel aangenaam te maken en zat elke dag te janken vd pijn. Fysio hielp wel iets. De laatste weken had ik constant buikpijn van de druk op de blaas en moest ik de hele dag naar de wc... Ik kon ook niet meer goed lopen. Met precies 37 weken kwamen ze, maar goed ook want ik trok het echt niet meer. Oja de laatste weken groeide mijn buik nog zo snel dat ik een ondraagkijke jeuk kreeg...

Nee het is niet mijn ding, zwanger zijn. Ik vind twee toch al genoeg, dus ik overweeg het echt niet om nog een keer te doen.

Ik werd trouwens wel haast emo toen ik een bevalling op tv zag! Hoewel ik de pijn vreselijk vond was het moment dat ze daar waren zo bijzonder..

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik mis de schopjes en de bewegingen ze was echt nog helemaal van mij ik hoefde d'r niet te delen.
    Daar sta je niet bij stil als je zwanger bent.

De rest mis ik niet..........vind het heerlijk om d'r nu bij me te hebben :D

Deel Deze Pagina