zou het kunnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happynienja, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    we hebben afgelopen dagen sex gehad met condoom maar gister was de condoom gescheurd, we zagen het wel voor dat mijn vriend klaar kwam maar het scheelde niet veel.
    hij kwam trouwens wel klaar toen hij hem eruit haalde dus zal toch wel wat zaad in de buurt zijn gekomen. (lekker verhaal zo hihi)
    ik ben 3 maanden geleden bevallen en nog niet aan de pil of iets dus dacht gister oh jee.. maar nu ik vandaag zo overna denk moet ik zeggen dat als ik zwanger zou zijn, ik het eigenlijk best leuk zou vinden.
    maar hoe groot zou de kans nou zijn?
    ik weet wel dat je pas zekerheid hebt als je test maar ik ben zo benieuwd.
    jammer dat ik pas over 2 weken zekerheid heb, want mijn laatste menstruatie (meteen ook de eerste na mijn bevalling) was 24 april dus kan pas 22 mei testen als ik uit ga van 28 dagen cyclus die ik had voor mijn zwangerschap.'
    vind het spannend..

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Tja, het zou wel kunnen. Je zou niet de eerste zijn die op deze manier zwanger raakt en je zit waarschijnlijk precies rond je vruchtbare dagen. Nog even afwachten dus, spannend hoor!

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het zou makkelijk kunnen hoor want van voorvocht (wat dan toch al in de schede gekomen is door de penetratie met lek condoom) kun je ook zwanger raken en aangezien je net in je vruchtbare dagen zit waarschijnlijk...is de kans er.
    Ik zou gewoon wachten en 22 mei (of een paar dagen na 22 mei) een testje doen

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    dank jullie wel voor jullie snelle reactie's :)

ik bedenk me net dat ik het bij zwanger heb geplaatst en niet bij zwanger worden, hoop dat ik het niet verkeerd heb geplaatst.

ik heb er helemaal kriebel in m'n buik door haha!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    tja, een kennis had 1 keer sex gehad en vergetn voor het zingen de kerk uit te gaan, precies op dag 14 van de cyclus... En ja hoor, ze hangt elke dag de hele dag boven de pot! hahah!

dus het kan zeker, houd je ons op de hoogte als je iets weet>?

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik laat het jullie zeker weten :)

7. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    whaha tja ach ik ben resultaat van 1 time shot 1 time hit :D dus het zou zo maar kunnen. Als wij besluiten voor een 2de, zou ik er geen moeite mee hebben btw om 3 maanden na de bevalling weer zwanger te zijn, je hebt daardoor 1 jaar verschil tussen de kinders , en is wel leuk natuurlijk.. wel druk maar wel leuk.

Houd ons op de hoogte..

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

kan maar zo! Hier ook zwanger geraakt 3 maanden na de bevalling... ben ook uitgerekend op ons zoontjes eerste verjaardag, hahaha hoe krijgen we het voor elkaar! En we hebben het die maand maar 2 keer gedaan, dus ik zeg, HET KAN HEEL GOED!!

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik vind het steeds spannender worden haha!
    ik zou dan ook uitgerekend zijn op de verjaardag van martijn.
    maar ben van martijn 3,5 week te vroeg bevallen dus kan zijn dat de volgende ook eerder komt maar goed ook dat weet je niet zeker.
    ik zal het eens met mijn vriend erover hebben, die heb ik er nog niet echt over gesproken.

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Spannend meid, ik ben benieuwd! :D

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik voel echt vanalles in mijn lijf op het moment, zou het dan toch??
    toen we bezig waren voor martijn voelde ik ook iedere ronde wel wat dus het zal niet veel zeggen maar ik vind het toch echt wel spannend worden nu.
    nog even volhouden dan weet ik meer.
    mijn vriend vind het nu ook wel dicht bij komen, maar is echt de nuchterheid hetzelve.
    ik hou jullie op de hoogte.

Deel Deze Pagina