Hoi allemaal, Ik zit met hetzelfde probleem wat zoveel van jullie hebben...... We zijn nu zwanger van onze tweede, onze zoon heet Jorunn (spreek uit als Jorn, alleen hoor je de u een beetje...).... Ben zelf nog steeds superblij met deze naam, en vind het dan nu ook supermoeilijk om een vergelijkbare naam te vinden. Wat we leuk vinden zijn namen als Kjell, Ilja...voor jongen... Voor een meisje zoiets als Marit, Livia, Ilvi..... Iemand van jullie nog inspiratie
Ohh ik vind Ilvi een mooie naam! Jorunn en Ilvi klinkt wel mooi vind ik! En met de jongensnaam Ilja, komen de j's een beetje terug klinkt wel leuk Maar vind het zelf ook moeilijk hoor, ben dan nog wel zwanger van de eerste maar voor een jongen heb ik de naam al, maar voor een meisje zit ik nog te twijfelen tussen Elain, Dyllis, Suze en Jaine. Nou succes, ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Iva Mila Jina Dana Nena Flora Jasha Reynor Java Olla Shadé Ajanni Boaz Evian Jenna Kaya Ylias Jonas Hannah Kelja Kendra
Ik vind Kjell en Ingmar leuk voor een jongen Ilvi klinkt leuk, vind de naam alleen niet zo mooi als ik hem 'geschreven' zie staan. Mette?
wauw! wat zijn jullie snel vanochtend Even reactie: @stef: leuk! @Elvira....ik zou voor Suze gaan! @Nancy:Staan leuke namen tussen. Een paar ook echt onze stijl! Jij schrijft Evian, wat vinden jullie van Elian(ne)???? @Eva:Ingmar vind ik ook supermooi, maar zwager heeft een overleden broertje dat zo heette.....Ingmar-Olov....prachtige naam!
Elian of Elias voor een jongen. Elin of Jula voor een meisje. Jorunn is trouwens ook echt een leuke naam!
Dankjewel voor jullie reactie!! Er staan echt hele leuke tussen....vanavond reageer ik ff uitgebreider, moet namelijk nu snel naar m'n werk toe....