Wij hebben ze hier bij de kraamzorgwinkel gehaald. Ik zou bij je kraamzorg even informeren of je ze daar ook kan krijgen. Tegen tepelkloven is het niet echt, maar als je wat wondjes/kloofjes/blaren op je tepels hebt, worden het geen harde korstjes, maar zachte, waardoor het niet telkens kapot gedronken wordt, het veel beter heelt en veel minder pijn doet. Ik heb ze bij Eva en Lisa een week gebruikt, dan zijn ze ook echt wel op. Bij Eva had ik een beetje last van kloofjes, bij Lisa door het lang achter elkaar drinken echte blaren
Hier kan je ze in ieder geval kopen: De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings
Dankjewel Snoopy, online had ik ze alwel gezien, maar hoopte dat je ze ook bij bijv. de apotheek kon kopen, er is hier wel een thuiszorgwinkel, ga ik nog even navragen of ze ze hebben.
:x De regel die mij gezegd was, was dat je alleen harde kazen mocht eten en aangezien je geitenkaas kan sméren, is dit geen harde kaas en dacht ik dus dat je dit niet mocht eten... Ben er echt zooooo gek van en het was m'n grootste opoffering tijdens de zwangerschap! Hoe zit het dan met fetakaas?? (sorry voor de vervuiling van je topic, TS...)
als er maar niet "AU LAIT CRU" op staat!!! Nou ik haal mn kaasjes vaak bij de supermarkt en daar kom weinig tot haast niet rauwmelkse kazen tegen...
Mijn vriend werd continu op pad gestuurd voor boodschapjes We hadden nog geen vitamine A en D in huis en voor mij moest hij een drankje halen tegen een lage bloeddruk, extra vitamine, compressen en natuurlijk de gewone boodschappen.
ik heb mijn lijstje al aardig aangevuld, anders loopt manlief ook erg paniekerig door de drogist!! Maar wat is cinababy en bepanthen en waar gebruik je het voor? Sorry ben nog niet zo ervaren!
Oja vitamine A en D. Bedankt. bepanthen : voor je borsten en de billen van je baby ( als dat nodig is)
Een kolf, een speentje (met een rondje, niet afgeplat), weggooi zoogcompressen, extra maandverband, wondgaasjes, vitamine k en d (op waterbasis) en tepelhoedjes.
Cinababy is tegen krampjes bij de baby. Het is van VSM en dus homeopatisch. Bij ons hielp het niet veel en zijn we overgestapt naar Infacol. OOk tegen krampjes maar niet homeopatisch
Vitamine A hoor ik hier noemen... waarvoor is dat? Hier moest vorige keer nog gehaald worden tijdens de kraamweek: Spuitje voor fingerfooden Tepelhoedjes Vitamine K (meteen na de geboorte kreeg Jelle inderdaad wat van de VK, maar vanaf dag 7 moest ie toch echt weer druppels krijgen) Verder hadden we eigenlijk alles wel dacht ik.