Hee dames, Ik zal even uitleggen waar mijn topic over gaat aangezien de titel nogal onduidelijk is! Ik ben dus net zwanger. En wil graag voor op de langere termijn zo'n bel die voor je buik hangt. Vroeger waren die er in overvloed, maar ik heb geen idee waar ik die nu kan vinden? Ze zien er meestal als volgt uit; ter grootte van een knikker (een slag groter denk ik) en dan zilver of met een printje. Ook maken ze het geluid wat Ying&Yang ballen ook maken. Ik weet niet of iemand dit kent? Ik zou er graag eentje willen hebben en het liefste tegen een redelijke prijs. Heeft iemand een site of een adres waar ze dit nog verkopen? Overigens, ik weet niet of mijn topic hier onder het goede forum staat, zo niet, dan mijn nederige excuus! Alvast bedankt ladies!
Als je even bij Google zoekt op zwangerschapsbola dan vind je vanzelf winkels die ze verkopen. Misschien heeft Prenatal ze ook wel. Ik heb hem bij www.naturebabies.nl gekocht, een hartje voor 17.95
Prenatal verkoopt ze (ze liggen meestal bij de kassa, erg diefstalgevoelig nl) zwart touwtje met zilveren bel, kosten 18,49 euro.
Via google gezocht, dan kom je op allerlei sites! Leek me ook altijd bijzonder. Wat is precies de reden waarom mensen die dragen? Los van dat ze mooi zijn?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap gelezen dat ze het afraden omdat ze denken dat baby's het geluid mooi vinden en daar heen willen en daardoor vaker in stuit zouden liggen. Weet niet of het waar is. Vond ze zelf ook altijd heel mooi maar heb het door dat verhaal toch niet gedaan.
Welkom op MamaKado - MamaKado: alles mooi voor moeders Daar heb je mooie vind ik @ dreames: volgens mij is het een bakerpraatje. In ieder geval kun je voor de zekerheid de bel heel laag hangen of hem na een bepaalde tijd niet meer gebruiken.
Danke dames! Ik heb nu al heel wat leuke ideetjes &sites opgedaan! Wist zelf namelijk eerst niet eens hoe ik zo'n ding moest noemen hahah! Anyways, ik wil het graag omdat de baby dan aan dat geluid went en het rustgevend werkt, ook na de zwangerschap. En ik heb het bij mijn tantes gezien en bij een (ex)schoonzusje van mij en daarbij werkt het juist prima. En die baby's na de geboorte als ze dat geluidje hoorden dan herkenden ze het ook echt! En dat lijkt me super. Weet iemand anders misschien ook nog waar je van die cd's met geluiden kunt halen voor je baby? Alvast bedankt alweer iedereeN! Liefs &kus.
Heb CD's bij de Mediamarkt gehaald, speciaal voor baby's, paar euro per stuk. Klassieke muziek, filmmuziek, slaapliedjes en nature sounds. Heb ze opgezet, maar vond het zelf wel irri hihi.
Heb trouwens een knuffel die muziek speelt, en merk dat de kleine lekker draait als ik het afspeel. Ben benieuwd of ze het idd herkent na de geboorte.
Okay leuk man! Nou ben benieuwd straks! Ben zelf toch nog niet zó ver in de zwangerschap. Heb net uitgerekend dat ik morgen 7weken zou moeten zijn.. Tijd vliegt!
Van dat je baby in stuit gaat liggen is idd bakerpraatje. Heb hem vanaf 20 weken omgehad en lag al heel vroeg in de goeie houding vanaf 33 weken zoiets...
@ blond: mijn zoontje is inderdaad nu nog steeds gefascineerd door die bol Ik draag hem nu weer en hij zit er altijd aan te rammelen.
Hoi, Babyplanet heeft ze ook, met een relief erop. Ik heb er zelf een met een vraagtekentje.... Vanaf 20 weken kan je kindje hem in je buik horen... Groetjes, Elleke
ik heb er zelf ook 2 liggen, via marktplaats. Zagen er nog als nieuw uit. Alleen beetje opgepoetst. Daar staan ze ook onder zwangerschapskettingen
Dat dacht ik dus ook. Ik heb m niet vaak om, maar heb m wel altijd onder mn navel gedragen... dus het touwtje op zn langst gelaten. Ukkie ligt heir al vanaf 27weken met zn koppie naar beneden, dus mijn gedachte was ook een beetje zo van: als ik m hoger hang, dan hoort ie het nog niet hahaha. xxx sas
Ik hoorde juist dat je baby ernaartoe zwemt...dus aan het einde van de zwangerschap goed laag hangen...ik heb dus gehoor ddat de baby dan juist goed gaat indalen