Wat moet dit betekenen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MariamZ, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik slik al jaren geen pil dus daar kan t niet van zijn. Gebruik namelijk sinds m'n dochter de condoom. Deze maand voor t eerst zonder condoom gedaan.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Ja zat al terug te lezen.
    Maar daarbij blijf je nog steeds geen eiverhoging hebben wat duidt op een eisprong.
    Ik zou get gewoon blijven aankijken en hopelijk heb je snel je ei te pakken.

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja wat zijn dan die steken.want ik voel die altijd tijdens m'n eisprong! Misschien schommelt t gwn heel erg bij mij. Kan je piek niet 1 dag 2 dagen hoog zijn moet t echt drie dagen zijn. Het gekke is had vruchtbare slijm en toen paar dagen later die zeurende pijn rechts en toen werd m'n slijm ook minder en niet rekbaar meer. K dit dan toch echt in m'n vruchtbare dagen want wat moet dat allemaal zijn.

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Gwn om de dag klussen deze weken dan kan t ook niet misgaan en hopen op bevruchting meer kun je niet doen whaha

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    #25 RoGiJuLi, 11 jun 2016
    Laatst bewerkt: 11 jun 2016
    Steken etc is de laatste groeispurt. Het kan dan nog tot 5 dagen duren eer hij springt.
    Ook vruchtbaarslijm heb je vaak een paar dagen voor de eisprong.

En ja hij moet echt 3 dagen hoog blijven. Stel dat hij bij jou 37.3, 36.9, 36.8 dan was hij 3 dagen hoog.
    Maar bij jouw is dag 3 weer 36.6 dus geen eisprong.
    Ook is de stijging van 36.6 naar 37.3 extreem. Dus daaraan kan je zien dat die van 37.3 niet betrouwbaar is wegens de omstandigheden (warme kamer).

6. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Aaaah zo!! Ok nou deze week nog klussen hahah maar m'n slijm is niet meer zo rekbaar als dagen ervoor toen was t echt sliertig whahah sorry!

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #27 Stokstaartje86, 11 jun 2016
    Laatst bewerkt: 11 jun 2016
    in principe moet je temperatuur 3 dagen hoog blijven idd, maar in de ronde dat ik zwanger raakte had ik een temperatuurdip. Ik wil mijn kaartje wel laten zien, maar weet niet hoe ik dat moet delen via FF

FF noemde dat een fall back rise?

My Ovulation Chart

weet alleen de link te plaatsen

Owja en de termijnberekening komen elke keer uit op precies die dag eisprong

8. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Hey MariamZ

Ik voel mijn eisprong iedere maand heel duidelijk.. het begint met steken dit houd een aantal dagen aan en op een of ander moment krijg ik erge lage buikkramp en weet ik dat het de eisprong is.. moet dan echt even focussen en houd een kwartier/half uur aan.klopt ook altijd precies met mijn menstruatie.. misschien dat die steken die jij voelt een voorteken zijn? Ieder lichaam is anders dus dat maakt het lastig. Hoop dat je snel je piek hebt gevonden!

Liefs x

9. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik had gisteren echt hele erge steken en tijdens de daad deed t ook zeer aan 1 kant vandaag voel ik niks en m'n temp is 0,2 gesten van 36,6 naar 36,8

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Dan moet je temp nu 3 dagen hoger zijn dan 36.8 en dan is je ei geweest.
    Nog even doortempen dus.

11. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ja ben benieuwd morgen

12. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Nou vandaag is mijn temp van 36,8 naar 36,7 gegaan. Snap t niet als m'n eisprong. Iet geweest is wat moeten die heftige steken betekenen?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Tja kan van alles zijn eigenlijk.
    Maar het lijkt er idd op dat je ei nog steeds niet is gesprongen.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien had je het al verteld, maar hoe lang duurden je cyclussen het laatste half jaar? Ben je regelmatig ongesteld? Hoe lang duurde je langste cyclus van de laatste maanden?

15. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

28 dagen normaal en ben heel regelmatig ongesteld. En de langste cyclus was 28 dagen. Maar k had echt een paar dagen ovulatiepijn dat herken k van de vorige keer vandaag geen ovulatiepijn

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    De temp van gisteren (36.8) is onterecht te hoog omdat je toen een uur later had getempt.
    Ik zou die dus ook als 36.7 rekenen.
    Dan heb je dus maar een stijging van 0,1 graad en dat betekent helaas geen eisprong.

17. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoeveel 10 moet ie stijgen? Voordat je over een eisprong kan praten?

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hij moet minimaal 3 dagen 0,3 graden boven je basale temp liggen.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.057
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Dat dus ;)
    En jouw basaal is 36.6.

20. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Nou dus door blijven tempen. Als je die steken hebt vanaf vrijdag tot zondag wanneer spring je ei dan?

Deel Deze Pagina