Wat moet dit betekenen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MariamZ, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat weet niemand...die steken zeggen echt niets over een eventuele eisprong.Het kan de groeispurt zijn van je ei,en dat je ei dus ergens deze week gaat springen,maar het kan ook iets zijn wat niets met je eisprong te maken heeft,je let ook overal op natuurlijk...(dit laatste geloof ik meer,dan dat je je eisprong zou voelen;))

2. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Weet bijna zeker dat t iets met ei te maken heeft. Had k namelijk ook bij mijn dochter en was ik zwanger. En k voel t elke maand. We zien wel. We doen t sowieso om de dag dus m'n ei kan k niet missen denk ik

3. Snoep

Snoep Niet meer actief

Dit ja, als je zwanger wil worden voel je ineens vanalles wat je eerder nooit voelde (toen had je t ook wel maar lette je er niet zo op) ;)

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

De steken waren dus wel van de eisprong. Heb nu al drie dagen hoge temp van 36,6 naar 37.1 dus m'n eisprong is geweest en toevallig hadden we op de dag van eisprong sex gehad. Maak k nu meer kans?

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik voel mijn eisprong ook altijd duidelijk hoor, het kan echt! Ik heb een hele onregelmatige cyclus, maar kan door dat ik mijn eisprong voel me altijd stipt voorbereiden op mijn ongesteldheid 14 dagen daarna. Hele erge stekende pijn, opbouwend tot ik er een zure onderbuik van heb en dan is het ineens weg ( ei gesprongen). Mijn gyn zegt overigens dat dit echt wel kan. De pijn kan worden veroorzaakt door het zuur dat vrijkomt met het knappen van het follikel.

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik voelde mijn eisprong ook altijd dus het kan heel goed dat jij hem ook voelt, had altijd paar dagen last met 1 dag een piek daarna was het weer weg en werd ik netjes 14 dagen later ongesteld. Ik ben er zelfs mee naar de huisarts gegaan omdat ik er echt heel veel last van had vooral die ene dag. Je kent jou lichaam zelf het beste en daarbij is niet ieder lichaam gelijk de 1 kan hem wel voelen en de ander niet.

7. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Was eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe het nu gaat en of je al wat meer weet :)

Deel Deze Pagina