Vanmorgen getest en heel licht tweede streepje, manlief ziet m ook. Heb geprobeerd m op de foto te krijgen zien jullie m ook?? Oooh vind t zo spannend!
Yeps ik zie een heel licht 2e streepje ....spannend! Morgen of overmorgen nog eens een testje doen, misschien zodat jullie iets meer duidelijkheid krijgen? Succes!
hahaha ik blijf toch een streepje zien. Welk merk test is dit als ik vragen mag? heb deze nog nooit gedaan!
Is een dipstick van sensitest. Heb er 2gedaan beide licht streepje. Ook een kruidvat 2v5 test gedaan maar daar was niks op te zien...
Ik zie ook een licht streepje, zonder te turen Overmorgen zou ie donkerder moeten zijn Overigens zeggen ze dat de sensitest gevoeliger is dan de kruidvat, dus dat zou kunnen natuurlijk dat de kv nog geen streepje geeft
Dankjewel! Ooooh vind t zo spannend durf t echt nog niet te geloven hoor pas als ik op de CB digi 'zwanger' zie staan dan geloof ik t Maar die durf ik nu nog niet te doen haha
Oeh zo begonnen mijn testen van sensitest ook.. Dag ervoor omowit, dag erna dit streepje en zie mijn banner , spannend! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie hem ook hoor. Volgens je banner ben je 1 dag over tijd. De van het kruidvat reageren wel al heel vroeg, bij mij 1 week voor nod dus verbaasd me alleen dat die negatief is. Ook cb zou al positief moeten kunnen zijn hoor zeker als je 1 dag na nod zit. Zou straks toch maar even naar de winkel gaan om wat te gaan halen hihi. Succes