Wat "moet" een baby kunnen bij het 9mdn bezoek aan het cb?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Carino, ik ben blij dat je het zegt!
    Dacht dat ik de enige was. Ben me er wel bewust van dat op het kdv speelgoed ook van de ene in de andere mond gaat (heb daar ook erg aan moeten wennen), maar krijg toch ook altijd een naar gevoel bij die (houten) blokjes.
    Net als toen de verpleegkundige een keer ongevraagd met haar (ongewassen) vingers bij mijn dochter in de mond ging om te voelen of ze al tanden had (en dat terwijl ik net had gezegd dat dat nog niet het geval was!!!). Vond ik echt vies!

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ontsmetten ze ze na ieder bezoek volgens mij, tenminste wel wanneer ik met de kids ben geweest...

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.008
    4.015
    113
    Nog voordat we vertrokken waren gooide de mevrouw de blokjes in de wasbak met de opmerking 'die gaan we straks eerst even afspoelen'.
    Dus ik neem aan dat ze dat na elk kindje doen...

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Haha, ok dan doen ze het daar wel. Bij mijn CB zie ik de spullen weer terug gaan in een bakje, ik weet natuurlijk niet of ze daarna nog gewassen worden maar ik durf niet meer :D

Merah: ik vind het op het KDV ook nog steeds vies. Mijn dochter gaat nu een dagje sinds 3 weken en ik moest even slikken toen ik daar voor het eerst was. Al die snotterige baby's :p
    Mijn dochter stopt nu nog steeds alles in haar mond, ik moet er maar niet te veel bij nadenken!

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ok, dat klinkt alvast goed :) Tijgeren doet hij ook nog niet, maar achteruit schuiven wel. We zullen het wel horen volgende week.

Deel Deze Pagina