vreemde vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xsorro, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xsorro

xsorro Lid

8 mei 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien heel stom hoor ben nu 30 weken en5 dagen zwanger
    als alles goed gaat ga ik een bad bevalling thuis doen en het enigsten
    waar ik echt bang ben is dat ik diarree of dat ik me ontlasting laat lopen in dat bad
    is dit raar als dat gebeurt mag je dan nog in badbevallen ja ik ben dood zenuwachtig
    is me eerste zwangerschap en wordt jong moeder ben nu 20

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wat gaaf dat je een badbevalling wil doen. Lijkt me echt heerlijk ontspannen en ideaal om de weeën op te vangen. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van diarree tijdens je bevalling, dus daar kan ik je niet mee helpen. Tijdens het persen verliezen vrouwen inderdaad wel eens wat ontlasting, maar ik neem aan dat ze daar rekening mee houden. Ze zullen het wel in de gate houden en uit het water vissen voor ''t vies wordt'. :)
    Misschien eens vragen aan je vk?

3. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Volgens mij krijg je als je een bad huurt er een schepnetje bij voor langsdrijvende ontlasting, dacht dat ik dat een keer gelezen had ergens...
    Gaaf hoor, ik ga maandag ook met mijn verloskundige bespreken of ik in bad mag bevallen:).

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Volgensmij zijn er meer vrouwen die wel poepen tijdens het bevallen dan niet, dus bij een badbevalling zal daar door de vk wel rekening mee worden gehouden.
    Als je echt heel erg diaree hebt lijkt mij dat je wel uit bad moet natuurlijk.

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik ga ook een badbevalling doen, voor het eerst.

Bij mijn vorige bevallingen had ik geen last van ontlasting die naar buiten kwam. Wel tijdens de eerste weeen had ik even last van diaree, maar dat schijnt normaal te zijn.

Als er ontlasting meekomt tijdens een bevalling, is dat met persen meestal. En ja dan gaan ze jou echt niet meer uit bad halen.

Ik zou mij er niet zo druk om maken, het hoort erbij.

6. xsorro

xsorro Lid

8 mei 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat goed dat jullie zo snel reageren thnx ! ja ik had ook iets over een schepnetje begrepen maar voor de rest nog niks over gehoord verder ik neem niet aan dat ze ne uit bad halen als ik al aan het persen ven idd maar wist niet of je echt last kon krijge van diarree tijdens het perse of dat het meestal tijdens de weeen is

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    ik heb ook een heel groot deel in bad gedaan en daar kijken ze niet raar van op. Is bij mij niet gebeurd.

8. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    een schepnetje moet je wel bijbestellen en dan halen ze het er wel uit. Succes.

Deel Deze Pagina