Wij zijn ons aan het orienteren op kinderwagens en zijn bijna zeker dat we voor de Mutsy 4rider gaan. Nu zie ik dat ze 4 verschillene frames hebben met maar minimale afwijkingen tov elkaar. Ik zou niet weten wat de beste keuze is. Zouden jullie kunnen aangeven welke frame het handigste zou zijn? Mutsy Frame 4-Rider Lightweight Next Deze lightweight 'NEXT' variant is voorzien van kunststof wielen, waardoor het frame extra licht is en dus ook erg handig in het gebruik. Daarnaast heeft de 'NEXT' uitvoering een met leder beklede duwstang. Mutsy Frame 4-Rider Lightweight Standaard Deze lightweight variant is voorzien van kunststof wielen, waardoor het frame extra licht is en dus ook erg handig in het gebruik. Mutsy Frame 4-Rider Single Spoke Next Deze stoere single spoke 'NEXT' variant is voorzien van luchtbanden, dit zorgt voor extra rijcomfort op hobbelige wegen. Daarnaast heeft de 'NEXT' uitvoering een met leder beklede duwstang. Mutsy Frame 4-Rider Single Spoke Standaard Deze stoere single spoke variant is voorzien van luchtbanden, dit zorgt voor extra rijcomfort op hobbelige wegen.
ik zou met lucht banden nemen.. hobbelt minder voor de baby en wij hebben hier met een leren handgreep.. dus zou zelf voor de 3de kiezen. Ken iemand die had de foam bij de handgreep kapot en met leer gebeurd dat niet succes!
De eerste! Dan heb je een licht frame, geen gedoe met banden pompen en een lederen bekleding van de duwstang die niet zo snel beschadigt. Ik heb de single spoke gehad lederen handvat. Ik moest elke week wel de banden pompen en hij liep erg zwaar als de banden weer toewaren aan het pompen. Heb een nieuwe set banden gehad maar het bleef (tempverschillen enz) Ik zou dus voor de eerste gaan
Wij hebben de single spoke met luchtbanden en een foam handvat. Gebruik hem praktisch iedere dag ruim 8 maanden. Het foam handvat is nog helemaal mooi. De banden moeten nu zo langzamerhand een keer worden opgepompt, maar luchtbanden geven wel meer comfort voor de kleine! Liefs!
Wij hebben de single spoke next, dus met leren handvat en luchtwielen. Het ding is echt heel intensief gebruikt en nu voor de tweede ook weer, maar nog helemaal goed. Wij wandelen veel met de hond door het bos etc. en hij is lekker stabiel. De banden hebben we 1 keer opgepompt, maar verder is het nog nooit nodig geweest.
hier staat de single spoke next klaar, idd om de luchtbanden die comfortabeler zijn dan massieve, en vent wilde graag het "klein leder pakket" (vond ie mooier)
hier ook de single spoke, gewoon omdat ik het erg mooi vond. Ik heb trouwens nooit last van leeglopende banden, had ik dit wel zou ik er mee terug gaan. Mutsy heeft een erg goede service dus.
deze hebben wij gehad, 2,5 jaar prima plezier vangehad de banden misschien 3 of 4 keer opgepompd in al die tijd me schoonzusje heeft nu de zelfde onderstel genomen
Ik heb een single spoke met luchtbanden en lederen bekleding op de duwstang en ben dik tevreden. ik hoef de banden maar zelden op te pompen. geloof in 20 maanden pas een keer of 2 waarvan 1 keer een lekker band en het hobbelt een stuk minder dan de harde wielen. ook dat leren ahndvat is heerlijk en blijft perfect.
Dank dames voor de reacties. Ik neig nu ook naar de single spoke next en denk dat die het ook gaat worden. Nu nog een kleurtje uitkiezen
Hier ook de single spoke met leren handgreep. Banden hoefden we vorige keer echt nooit op te pompen, en lederen handgreep is echt een aanrader.