Misselijkheid opeens weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha01, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo,

Ik ben nu 7.4 weken zwanger en ben vanaf vorige week woensdag tot gistermiddag erg misselijk geweest. Nu lijkt het opeens helemaal weg te zijn wat mij onzeker maakt ( heb ook een miskraam gehad dus let nu toch al veel meer op mijn lichaam )
    Is dit een slecht teken of kan dit geen kwaad?

gr
    natascha

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan geen kwaad, zal r maar van genieten ;) bij mij was t soms ook even weg, en de volgende dag was het gewoon weer aanwezig! Wel of geen symptomen zijn niet meteen een aanwijzing voor wel of niet goed gaan vd zwangerschap.

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde hoor ook een miskraam gehad dus superonzeker ondanks goede echo ;)... Maar 3 dagen wel misselijk maar opeens niet meer kotsen dus helemaal in de stress maar mn borsten deden wel zeer en was niet vooruit te branden dus ;) en gister 2 x gekotst zou er idd maar van genieten doe ik nu ook ;)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier de eerste zwangerschap van week 7 t/m week 10 heel erg misselijk geweest, en was ook opeens van de ene op de andere dag over.

5. MissT

MissT Niet meer actief

Nee hoor, ik zou me geen zorgen maken!
    Bij kwam het ook en dan weer niet.. geniet er maar van hoor zolang het weg blijft ;) het kan zo weer opkomen!

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    hier precies hetzelfde gehad. ik zat me gelijk druk te maken. een paar dagen later kwam het gewoon weer terug en met 10 weken ging het langzaam aan helemaal weg.

groetjes

7. misa

misa Niet meer actief

Wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt. Wel logisch na een miskraam.
    Niet te veel aan de klachten meten of alles wel goed gaat. Hoeft namelijk helemaal niets te zeggen. Geniet maar van de misselijkloze dagen/weken!

Deel Deze Pagina