Wie heeft er met 10 week een groei-echo? Wij hebben hem dinsdag en dan ben ik 10+1.. Na mijn idee is dat erg vroeg... Het wordt onze 3de echo dan al.. Maar ben erg benieuwd. Hoe was het? Kon je al echt een BeeBje zien?
Een groeiecho met 10 weken??????????? Bedoel je niet gewoon termijnecho? Groeiecho's krijg je pas na de 25 weken toch?
Ach dat bedoel ik denk ik ook...haha... Alhoewel...ze gaan nu ook opmeten hoe groot het kindje is, en krijg je te horen wat je definitieve uitgerekende datum is.
Ja dat is je termijn bepaling. Ik heb met 9weken4 dagen mn eerste echo gehad, je zag echt een spruit met hoofdje en het begin van arm en been stompjes. Heel bijzonder!
Wij hebben nu 4 echo's gehad de laatste was afgelopen dinsdag en toen zagen we kleine armpjes en beentjes het is zeker niet vroeg hoor. Geniet ervan! Wij mogen deze week denk ik ook weer morgen even de verloskundige bellen.
Dat is inderdaad je termijn echo. Ik heb hem ook gehad bij 10 weken en 1 dag en je ziet echt al een klein mini-mensje! Die van ons was continue zijn beentjes omhoog aan het gooien, echt leuk om te zien.
ik heb hem ook met 10 weken gehad maar werd een paar dagen teruggezet en het hoofdje was niet goed te meten dus kreeg ik een herhalings echo toen ik echt 12 weken was. Alles was goed! maar om op je vraag terug te komen...bij mij was het dus te vroeg..
Ik had een echo met 10w4d maar ik ben toen 2 dagen vooruit gezet dus ik was 10w6d. Je zag alles al, en ons kindje spartelde lekker rond