Als je een echte luiertas koopt zit er vaak eentje in. Kruidvat verkoopt wegwerpmatjes die zijn erg handig om over een aankleedkussen neer te leggen bijv. bij de V&D. Bij onze ligt er altijd zo'n smoezelige hoes over die volgens mij niet al te vaak verwisseld wordt...
Hier zit er ook standaard in de maxi Cosi adapters voor de kinderwagen. Als ik dan eens ergens heen moest waar ik snel even een boodschap op iets moest doen kon ik die altijd op het onderstel klikken. Ipv de hele kinderwagen mee te nemen. Met echt shoppen en de stad in natuurlijk wel de wagenbak mee
Die had ik standaard aan de maxicosi zitten. maar moet zeggen dat ik meer en handvol keren de maxi op het onsterl heb gezet. ik had in mijn luiertas: luiers doekjes speentje speeltje spuugdoek schone romper schone kleertjes voor als ik langer weg ging extra sokjes wat te knabbelen voor mijzelf flesvoeding en fles voor als ik langer wegging
Het meeste is al gezegd en ga ik niet herhalen. Maar wat extra dingen zetpil plastic zakjes voor als je kleding onder de poep zit of je de luier niet meteen weg kan gooien. thermoskan met warm water + flesje koud water. (ook voor mezelf)
Ik had een verschoonetui van de prenatal. Daar had ik n pakje billendoekjes en 4 luiers inzitten, een spuugdoek en een hydrofiel. Gingen we echt weg, dan ook nog een extra setje kleding in de tas, maar meer niet. Een luiertas heb ik ook nooit gehad en ook nooit gemist.
Heb er zelf al wel wat in gegooid; spuugdoekjes, luierzakjes, rompertje, bepanthen, zwitsal creme(tube), toetendoekjes, billendoekjes. Moet alle hydrofielluiers en kleding nog wassen, dus dat stop ik er pas in als kleine er is. Ook luiers moet ik nog kopen. We gaan nooit zoveel weg, dus zal luiertas ook niet elke dag nodig hebben, maar heb geen zin om vanalles bij elkaar te gaan zoeken als we tóch een dagje weg gaan. Kwestie van flesjes etc. erin en wegwezen.
Ik neem altijd mee: Romper Broekje en shirtje Pampers, gemiddeld 4, neemt toch geen plaats in Sensitive doekjes Voeding Water Flesje Soms: Zalf voor droog huidje Zonnecrème maar dat zal nu ook standaard worden Slabbertje Dat is het volgens mij, verschoningsmatje zat bij de luiertas en een kleine thermoskan wil ik me gaan aanschaffen voor als we een dag de natuur in willen gaan
Ik heb een luiertas, maar gebruik die eigenlijk niet. Ik maak vaak even een bundeltje van wikkeldekentje + luier + luierzakje + billendoekjes, en dag gooi ik dan in m'n rugzak. Wikkeldekentje is dan om op te liggen tijdens 't verschonen. Anders sleep ik namelijk met een luiertas + mijn eigen tas, nogal onnodig.
ik ook niet,dat gebruik je toch niet? ow we mogen afbouwen met een medicijntje maar dan is er wel een (kleine) kans dat hij epileptische aanvalletjes kan krijgen dus er gaat wel standaard een medicijntje in voor het geval dat hij een aanvalletje krijgt
En zelfs dán, gewoon 1 zetpil kun je zo ook wel in je tas gooien, voor het geval dát je 'm nodig hebt. Daar heb ik geen hele luiertas voor nodig...