Hoi, Ben nu bijna 31 weken zwanger en heb het idee dat de baby minder beweegt. Ik heb wel eens gelezen dat dit normaal is, maar hoort dat er nu al bij? Ik voel de baby soms draaien, maar niet meer zo duidelijk de schopjes. Het is niet dat ik de baby niet meer voel, maar niet meer zoveel als in het begin. Hebben jullie dat ook? En is dit normaal?
Jawel hoor... de baby heeft gewoon minder ruimte. Bij mij worden het langzaam aan ook meer duwtjes dan schopjes (baby loopt voor op groei) Zolang je nog wel die duwtjes voelt hoef je je niet druk te maken.
Hi hallo, Ik ben nu 30 weken en 3 dagen zwanger en had vorige week ook een vraga gesteld over het minder voelen van de baby. Ik voel mijn kleintje niet zoveel meer draaien, maar ik voel gelukkig nu wel weer wat meer bewegen. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik steeds te druk ben geweest, en ik merk nu als ik wat rustiger aan doe dat mijn kleintje zich druk gaat maken. Dat neemt niet weg dat ik me zorgen blijf maken.Maar ik ben wel blij als ik hem steeds voel, toch een soort bevestiging. Maar het klopt wel, je baby krijgt natuurlijk steeds midner bewegingsruimte.Mijn Vk zei ook dat je de baby ongevere 8 keer op een dag hoort te voelen bewegen, met name na het eten..... Ik hoop dat je je niet teveel zorgen maak, probeer anders iets meer te ontspannen... groetjes, Tanja
Hier hetzelfde hoor, sinds een week zijn de schopjes minder hard, voel ik meer een soort "geschurk". Ik heb het nagevraagt aan de gyn, en het is heel normaal.
Gelukkig. Dit stelt me wel gerust. Ik heb as dinsdag controle. Ga het voor de zekerheid wel even aangeven.
Hier nog iemand die vorige week met dezelfde vraag kwam. Heb ook 4 dagen de kleine minder gevoeld dan normaal. Daarna liet hij weer duidelijk weten dat hij aanwezig was Het kan inderdaad voorkomen. Mijn VK zei ook dat de kleine misschien net even anders ligt en dan voel je hem minder. Als je toch bezorgt bent, dan moet je gewoon even je VK bellen. Daar zijn ze tenslotte ook voor! Sterkte ermee
Ik vind wel dat het nog nooit zo duidelijk is geweest als nu, het voelen van de bewegingen. Ik voel hem echt draaien, glijen en wurmen haha. Vaak golft mijn hele buik op en neer, blijft een bizar gezicht. Vandaag was hij de hele dag beweeglijk, zelfs nu nog. Maar gisteren heb ik hem amper gevoeld. (en dus ook de hele dag weer zorgen gemaakt) Mijn verloskundige zei dat wij ook wel eens een dag hebben waarop we rustiger zijn, zo is het met je baby ook.
is normaal want je kindje krijgt inderdaad minder ruimte... hier aan deze kant heb ik dus regelmatig een uitstekende ellenboog haha wel grappig gezicht heb ik ineens een hoek in mijn buik hihi verder is het gewoon iedere keer aan het duwen dan i shet net of zet ze zich af zo voelt dat ook maar ik heb ook niet echt meer hele duidelijk schopjes heel af en toe een keer een keiharde maar niet meer zoals eerder...
Sinds een paar dagen voel ik ook geen echte schopjes meer. Toen dacht ik ineens aan dit topic, grappig dat ik nu hetzelfde heb. Ik voel hem wel draaien en bewegen (glijen en wurmen zoals ik eerder beschreef) maar geen echte trapjes meer. (af en toe 's avonds in bed nog een beetje)