Hallo allemaal! Ik heb een vraag waar niemand mij antwoord op kan g even . Misschien kan iemand hier mij helpen?! Ik lees op internet dat er een nieuw frame voor de Donkey uitkomt. Mijn vraag is alleen wanneer?! Iemand enig idee??!
Update; Het nieuwste model wordt stilzwijgend vervangen en krijgt geen do key 2 naam ofzo. Het enige wat veranderd is dat je de wielen eraf kan halen waardoor je de donkey iets platter kan vouwen. Het frame blijft verder hetzelfde. Het showmodel blijft degene die nu al in de winkels staat. En het verschil is nihil.
Dat het verschil nihil is, ben ik niet met je eens hoor! Op deze die kan je zien dat het verschil een 18cm is.. Dat betekend dat ik het mortier model wel mee kan nemen met mijn auto en dat oude niet.. Bugaboo Donkey New Compact Fold is Coming!!! | Best Buggy Kijk maar eens! Super bedankt voor je reactie, een vriend werkt bij bugaboo dus ik kan hem rechtstreeks kopen daar. Alleen wist hij echt niet hoe of wat, en bij prenatal (den bosch) wisten ze het ook niet.. Dus het veranderd wil maar in alle landen word daarvoor reclame gemaakt, behalve in NL, waar bugaboo vandaan komt. Vreemd verhaal blijft het
Ik had het erover dat het platter maken nihil is. Dit scheelt niet zo heeeeel erg veel. Qua breedte scheelt het wel iets, maar het ontwerp qua frame blijft hetzelfde. Het zou handiger zijn als ze de wielen iets naar binnen konden zetten, dan kon het frame helemaal "plat" ingevouwen worden. Dat scheelt pas veel! Ik heb de wagen (duo) nu bij babydump gekocht voor 985,00 en krijg deze in week 2 geleverd (de vernieuwde versie). Mogelijk is deze er al eerder, maar ik hoef hem dan pas te hebben. Vond de prijs echt meevallen!
Nou wat ik bedoelde met dat het niet nihil is, eerst konden mensen met een klein peugeotje zon wagen niet vervoeren en met het nieuwe frame wel.. Dus dat betekend dat de verandering ervoor bugaboo voor kan zorgen dat nu veel meer mensen hem kunnen kopen! Maar 985,- sorry ik kan het gewoon bijna niet geloven!!
@Bonky, bij het huidige model bugaboo donkey kun je ook alle wielen verwijderen. Gelukkig maar anders had deze niet in onze twingo gepast. Ik heb bugaboo gebeld en die vertelden mij dat de nieuwe versie eind september begin oktober zou komen, dit was begin augustus dat zij mij dit konden zeggen. Ik kon niet wachten en heb toen het oude model gekocht. ongeduldig als ik ben haha. Bevalt mij overigens super die wagen!
Dat was bij babydump. Ik geloofde het ook niet. Het was nogal druk en volgens mij heeft dat meisje ook een fout in de prijs gemaakt, maar ik heb snel afgerekend hihi.