Hoi allen, ik heb van een collegaatje een hele mooie wieg gekregen van het merk Celine. er zit op het moment een leuke bekleding in, precies mijn smaak, alleen is het wit - ecru en ik zou er heel graag de roze versie van vinden! alleen vind ik nergens de bekleding terug! zelfs niet op internet! ik vind er ook nergens een labeltje in met het merk ofzo op... mijn collega zei dat ze haar bekleding bij babyplanet had gekocht... daar ben ik dan vandaag ook geweest maar niets! hieronder een fototje, als iemand weet welk merk de bekleding is, waar ik een roze versie kan krijgen of waar ze een ander soort bekleding hebben dan de standaard bekleding voor de celine wieg dan hoor ik het graag! ik hoop echt dat iemand me kan helpen... zo niet, dan blijft hij gewoon wit - ecru...
Als ik zo ff op google zit te kijken voor je, dan is de bekleding alleen maar in het wit of ecru te koop... Wiegen - Totaaloverzicht, startpagina Wat misschien ook een idee is, als je handig bent of iemand kent die handig is met de naaimachine, om dan zelf nieuwe bekleding te (laten) maken. Op marktplaats is er iemand die de patronen aanbiedt. Marktplaats.nl > Patronen wiegbekleding Rotan Celine Wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten Liefs Anntje
sorry lees niet goed, nee wij verkopen alleen de standaard bekleding. De wieg komt van de fabrikant Happy baby misschien dat je daar wat mee kunt.
hey dames, bedankt voor de info. ik ben dus niet de enigste die hem niet vind een colega van mij die naait in haar vrije tijd. ik zal aan haar is vragen of ze bekleding kan maken. dan kan ze deze gewoon mee krijgen als voorbeeld zeg maar... en zorg ik voor stof... hoop dat ze het dan wil doen en het optijd af krijgt
nou dames, hierbij een fototje van de nieuwe bekleding! ben er helemaal blij mee. wat vinden jullie ervan??
hey dames, bedankt voor de complimentjes. ik vind hem zelf ook helemaal gaaf. helemaal mijn ding, lekker popperig een tante (toekomstige meter) heeft hem gemaakt alles samen heeft het me nog geen 50 euro gekost (stof, garen en lint enzo)!!!
Zo goed gedaan voor 50 euro. De bekleding van de fabrikant was duurder geweest en bij lange na niet zo mooi.