Ik ben zo pissig op mijn vk dat ik het even van me af moet typen Na meerdere miskramen (waarvan 1 met 10 wkn en kloppend hartje) hebben wij een prachtige dochter gekregen. Nu ben ik zw van de 2e en dat begon al wat onzeker. De symptomen kwamen wat later, bruinverlies gehad en toen ik eindelijk voor de echo mocht bleek ik minder ver dan ik dacht. Verder was de echo wel goed. Dat allemaal zou nog kunnen natuurlijk, maar nu heb ik vanaf gisteren opeens geen symptomen meer (wat in mijn ervaring weinig goeds betekend)en pas volgende week donderdag weer een echo. Dus bel ik vanmorgen de vk om te vragen of ik mssn wat eerder kan, maar met een heel verhaal ben ik toch weer afgewimpeld. Ik snap dat er meer tijd tussen moet zitten om te kijken of de groei goed is maar je kunt toch even kijken of het hartje nog klopt? Echt zo vervelend ook dat hele verhaal terwijl ik ondertussen mijn lichaam beter ken dan alle verhalen die ze kunnen verzinnen om mij nog gerust te stellen. BAH!
Nog eens bellen, je verhaal uitleggen en zeggen dat je er op staat dat er gekeken wordt naar een kloppend hartje! Om je zo in spanning te laten zitten leverd ook alleen maar meer stress op en dat is natuurlijk ook niet goed. En misschien indd toch een andere vk opzoeken...
zeker niet leuk meis. Is het mss geen goed idee om zo'n angelsound aan te schaffen? Kan je altijd zelf chekken of het hartje nog klopt. Ik heb em dan zelf niet, maar ik heb via deze form goede verhalen over gehoord. Heel veel succes met je zwangerschap
Gewoon nog een keer bellen duidelijk laten merken dat je je zorgen maakt zeker gezien je ervaringen! Wie weet kunnen ze je ertussen schuiven.