wat moet er zeker in een make-up tasje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje89, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar er zijn ook eyeliner-pennen, die geven ook zo'n mooie donkere lijn en zijn net wat makkelijker. :)

Ik heb trouwens ook echt heel veel make-up, vooral Sleek palettes vind ik fijn, maar dat gebruik ik niet dagelijks. Doe altijd winged eyeliner, vind ik zo'n tijdloze look :)

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn nummer 1 voor make up is een mooie naturel lipstick! Ik kan echt niet zonder mijn lipsticks ;)

Op nummer 2 staat mascara!

En verder een mooie blush, eyeliner.. :)

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Wat ik dat joh? :D

En zag ook een elektrische wimperkruller voorbij komen, wist niet dat dat bestond haha

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    En doe je dat elke dag dan? Of enkel om weg te gaan? Als je foto hebt, mag altijd hè hihi. Lijkt me nogal zwaar om elke dag mee rond te lopen.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Naturel is gewoon minder opvallend rood dan? Of van die roze tinten?

Blush ga ik me ook halen denk ik. Gisteren miste er nog nèt wat vond ik :)

Waarvoor diende die bb cream nu trouwens? Of heb ik die uitleg ergens gemist?

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier heb ik in mijn make up tasje; eyeliner, (zwart) mascara, (zwart) crème/witte oogschaduw en een wenkbrauwpotlood voor mijn wenkbrauwen beter te accentueren, lipliner en lippenstift, thats it.

Oja en standaard altijd parfum en deo.

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik ben TempusFugit niet, maar als je graag met eyeliner wil oefenen kan je dat ook met potlood of donkerbruine/zwarte oogschaduw doen. op de foto heb ik een lijntje met donkerbruin potlood gezet, en toen met een eyeliner kwastje tot een wing gevormd. dit staat wat natuurlijker maar het is ook een goede manier om te oefenen :) niet zo heftig als een pikzwarte eyeliner.

en wanneer je dan de juiste vorm voor jouw oog onder de knie hebt gekregen kan je het met zwarte vloeibare of gel eyeliner proberen!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dankje voor de tip!

9. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor potlood genruik jij ( merk)? Ik heb nu een soort potlood eyeliner, wateproof, van mayebeline. Eindelijk iets wat goed blijft zitten, maar k vind de kleur zo donker. Heb een grijze en en bruine, omdat ik zwart sowieso niet mooi vind staan bij mij.

10. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens zelf,
    Eyeliner
    Oogpotlood
    Mascara
    Dat gebruik ik dagelijks.
    Verder voor feestjes etc heb ik bb cream, rouge, oogschaduw en lipgloss.

Misschien dat de dames hier nog goeie tips voor mij hebben. Mijn jongste van 9 maanden slaapt nog steeds niet door en dat begin je aan me af te zien. Donkere kringen, wallen. Hoe krijg ik dat een beetje netjes weggewerkt?

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Donker onder de ogen heb ik ook. Als ik goed begrepen heb dan gebruiken de andere dames hier conceiler voor. Maar welk merk of dergelijk, weet ik ook niet :)

Dames?? :)

12. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ik heb een concealer van MAC. Het lijkt weinig; een klein potje, maar ik gebruik hem al zeker een half jaar en het is nog niet op de helft. Deze gebruik ik onder mijn wenkbrauwen als highlighter en om kleine onzuiverheden weg te werken.

Daarnaast heb ik nog een concealer wat vloeibaarder is, namelijk die van Maybelline. Deze gebruik ik voornamelijk onder mijn ogen.

13. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ik hou van blusher! Hoe verrot ik er ook uitzie, als ik wat blusher aanbreng kan ik er weer tegenaan. Geeft een lekkere gezonde gloed.

Verder heb ik eigenlijk de standaard dingen in mijn make-up tasje zitten. Mascara (Clinique waterproof), eyeliner (Rimmel), oogpotlood (Mac), wenkbrauwpotlood (Mac, echt superfijn/natuurlijk voor blonde wenkbrauwen!!), poeder (Rimmel), neutrale kleur oogschaduw (Mac of Dior), knalrode lippenstift (merk varieert, heb er tig). Verder n nog n fijne kwast voor mijn oogschaduw en een heerlijke kwast voor de blusher. De laatste is van Mac. Duur grapje, maar ow wat is dat ding fijn!

Overigens draag ik op een normale dag gewoon blusher met wat mascara en eventueel wenkbrauwpotlood.

14. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Een goede zwarte mascara (Maybelline, The Rocket)
    liquid eyeliner (Essence, 2 euro en echt een toppertje)
    Fit me stick (Maybelline Foundation)
    Bronzer
    Gloss
    En alle soorten en smaken lipsmackers ghegheghe

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Deze 2 lipsticks zijn mijn lievelings lipsticks die echt bij elke make up passen voor overdag.. De rechter is een beetje een nude kleur en de linker zacht roze... :)

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wenkbrauwpotlood
    Mascara
    Foundation
    Rouge
    Rode lipstick/gloss

17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    op de foto draag ik er een van clinique, maar die is limited edition. ik gebruik er ook een van mac in de kleur teddy, die is bijna gelijk van kleur.

18. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Zeker mascara+oogpotlood en een pincet om je wenkbrauwen te epileren of verdwaalde haartjes te verwijderen. Veder wat je prettig vind maar dit zijn 2 dingen die ik niet kan missen.

O en poeder aangezien mn gezicht nogal snel kan glimmen

19. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik gebruik erase paste van benefit no1.
    Ook een klein potje en niet supergoedkoop maar je doet er echt lang mee.

20. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Wat ook niet in mijn stash mag ontbreken ; de naked palletten van urban decay

Deel Deze Pagina