Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar er zijn ook eyeliner-pennen, die geven ook zo'n mooie donkere lijn en zijn net wat makkelijker. Ik heb trouwens ook echt heel veel make-up, vooral Sleek palettes vind ik fijn, maar dat gebruik ik niet dagelijks. Doe altijd winged eyeliner, vind ik zo'n tijdloze look
Mijn nummer 1 voor make up is een mooie naturel lipstick! Ik kan echt niet zonder mijn lipsticks Op nummer 2 staat mascara! En verder een mooie blush, eyeliner..
Wat ik dat joh? En zag ook een elektrische wimperkruller voorbij komen, wist niet dat dat bestond haha
En doe je dat elke dag dan? Of enkel om weg te gaan? Als je foto hebt, mag altijd hè hihi. Lijkt me nogal zwaar om elke dag mee rond te lopen.
Naturel is gewoon minder opvallend rood dan? Of van die roze tinten? Blush ga ik me ook halen denk ik. Gisteren miste er nog nèt wat vond ik Waarvoor diende die bb cream nu trouwens? Of heb ik die uitleg ergens gemist?
Hier heb ik in mijn make up tasje; eyeliner, (zwart) mascara, (zwart) crème/witte oogschaduw en een wenkbrauwpotlood voor mijn wenkbrauwen beter te accentueren, lipliner en lippenstift, thats it. Oja en standaard altijd parfum en deo.
ik ben TempusFugit niet, maar als je graag met eyeliner wil oefenen kan je dat ook met potlood of donkerbruine/zwarte oogschaduw doen. op de foto heb ik een lijntje met donkerbruin potlood gezet, en toen met een eyeliner kwastje tot een wing gevormd. dit staat wat natuurlijker maar het is ook een goede manier om te oefenen niet zo heftig als een pikzwarte eyeliner. en wanneer je dan de juiste vorm voor jouw oog onder de knie hebt gekregen kan je het met zwarte vloeibare of gel eyeliner proberen!
Wat voor potlood genruik jij ( merk)? Ik heb nu een soort potlood eyeliner, wateproof, van mayebeline. Eindelijk iets wat goed blijft zitten, maar k vind de kleur zo donker. Heb een grijze en en bruine, omdat ik zwart sowieso niet mooi vind staan bij mij.
Ik heb trouwens zelf, Eyeliner Oogpotlood Mascara Dat gebruik ik dagelijks. Verder voor feestjes etc heb ik bb cream, rouge, oogschaduw en lipgloss. Misschien dat de dames hier nog goeie tips voor mij hebben. Mijn jongste van 9 maanden slaapt nog steeds niet door en dat begin je aan me af te zien. Donkere kringen, wallen. Hoe krijg ik dat een beetje netjes weggewerkt?
Donker onder de ogen heb ik ook. Als ik goed begrepen heb dan gebruiken de andere dames hier conceiler voor. Maar welk merk of dergelijk, weet ik ook niet Dames??
Ik heb een concealer van MAC. Het lijkt weinig; een klein potje, maar ik gebruik hem al zeker een half jaar en het is nog niet op de helft. Deze gebruik ik onder mijn wenkbrauwen als highlighter en om kleine onzuiverheden weg te werken. Daarnaast heb ik nog een concealer wat vloeibaarder is, namelijk die van Maybelline. Deze gebruik ik voornamelijk onder mijn ogen.
Ik hou van blusher! Hoe verrot ik er ook uitzie, als ik wat blusher aanbreng kan ik er weer tegenaan. Geeft een lekkere gezonde gloed. Verder heb ik eigenlijk de standaard dingen in mijn make-up tasje zitten. Mascara (Clinique waterproof), eyeliner (Rimmel), oogpotlood (Mac), wenkbrauwpotlood (Mac, echt superfijn/natuurlijk voor blonde wenkbrauwen!!), poeder (Rimmel), neutrale kleur oogschaduw (Mac of Dior), knalrode lippenstift (merk varieert, heb er tig). Verder n nog n fijne kwast voor mijn oogschaduw en een heerlijke kwast voor de blusher. De laatste is van Mac. Duur grapje, maar ow wat is dat ding fijn! Overigens draag ik op een normale dag gewoon blusher met wat mascara en eventueel wenkbrauwpotlood.
Een goede zwarte mascara (Maybelline, The Rocket) liquid eyeliner (Essence, 2 euro en echt een toppertje) Fit me stick (Maybelline Foundation) Bronzer Gloss En alle soorten en smaken lipsmackers ghegheghe
Deze 2 lipsticks zijn mijn lievelings lipsticks die echt bij elke make up passen voor overdag.. De rechter is een beetje een nude kleur en de linker zacht roze...
op de foto draag ik er een van clinique, maar die is limited edition. ik gebruik er ook een van mac in de kleur teddy, die is bijna gelijk van kleur.
Zeker mascara+oogpotlood en een pincet om je wenkbrauwen te epileren of verdwaalde haartjes te verwijderen. Veder wat je prettig vind maar dit zijn 2 dingen die ik niet kan missen. O en poeder aangezien mn gezicht nogal snel kan glimmen
Ik gebruik erase paste van benefit no1. Ook een klein potje en niet supergoedkoop maar je doet er echt lang mee.