Wat er in MIJN make up tasje nooit ontbreekt is het volgende: -Concealer van MAC -CC cream van Clinique -Goede kwasten ( ik heb ze van Bobbi Brown ) -Matterende poeder CKOne -Pupa Vamp mascara -Chanel lippenstift rouge coco shine 79 Saga -Wenkbrauw potlood en borsteltje van Gosh
Ik gebruik alleen een oogpotlood en mascara en wimperkruller.... Ik heb al rode wangen van mezelf en oogschaduw gebruik ik alleen met uitgaan, dan zet ik van tevoren een soort consealer op mijn ogen (van kruidvat: essence) die dep ik dan weer droog met een padje en dan oogschaduw, van binnen naar buiten opzetten. Lippenstift gebruik ik niet, heb wel een goede lippenbalsem.
BB cream Concealer Poeder Blush Oogschaduw basis Lichte en donkere oogschaduw (dol op bruintinten) Zwart oogpotlood Mascara
Waar halen jullie die dingen eigenlijk? Etos hebben ze in België namelijk niet. Kruidvat hebben ze wel veel dingen maar van die MAC heb ik nog nooit gehoord
In mijn make-up tasje zit; Foundation (voor kringen onder mijn ogen en op de glimstukken) Poeder Mascara Eyeliner Wimperkrultang Vijltje Blush ( alleen als ik erg bleekjes zie) Oogschaduw (alleen als we een feestje hebben) Thuis heb ik eigenlijk geen make-up op, als we weggaan doe ik het wel. Eerst deed ik altijd make-up op, ook als ik de hele dag binnen zat. Deed dat meer voor mijn man. Hij vind me ook mooi zonder, dus dat scheelt weer wat tijd.
Poeh, ik heb best veel! - Mascara Clinique - verschillende liquid eyeliners - verschillende oogpotloden - illamasqua lippenstift - verschillende kleuren Illamasqua foundation - Estee lauder foundation (om te mengen) - concealer - BB cream ( gebruik ik zelden ) - blush verschillende soorten - oogschaduw verschillende soorten - MAC Primer - highlighter - puntenslijper - wenkbrauw potlood - lip balsem - gloss - foundation sponsjes - wattenstaafjes ( altijd handig ) - pincet
BB Cream van MAC Lipgloss van Chanel Blush van MAC Mascara van L'oreal Wenkbrauwpotlood van Hema Dat is waar ik echt niet zonder kan... Verder nog vanalles en nog wat in mn kast staan.
Ik bestel bij beautybay.com Betrouwbaar en snel in huis vanuit engeland. Ik heb mijn Naked2 stuk laten vallen en daar ben ik nog ziek van haha. Kijk uit met MP en Ebay daar staan alleen de namaak paletten op. Deze zijn minder gepigmenteerd..
thanks! en als ik geen zelfbruiner gebruik meng ik mn foundation ook altijd met de witte face & body van mac.. ALLES is te donker! zucht
Bij de Bijenkorf kun je bij Mac een soort make-up workshop doen voor 100euro. Daarbij geven ze je allerlei tips over het aanbrengen etc. Ik heb naast mijn make-up tas in mijn handtas nog een koffer vol met alles wat je maar kan bedenken en ben dol op make up (heerlijk n avond met de meiden tutten achter mijn kaptafel met een glas champagne, muziek aan en daarna de kroeg in). Enfin, ik heb dus echt nog wel wat geleerd van de dame die de workshop gaf. Vervolgens mag je voor die 100e aan producten uitzoeken. Als het binnen je budget past en je eigenlijk toch al van plan was om bepaalde dingen daar te kopen, haal je die 100e sowieso wel. Ik weet niet of je wel eens in Nederland komt, maar misschien doen bepaalde warenhuizen in Belgie ook wel zoiets.
het was altijd 50 euro, lijkt me sterk dat het nu ineens 100 euro is? en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van mac krijg je om de zoveel tijd een mailtje met data van de nieuwe workhops.