Ik was gister bij mac, weer teveel geld uitgegeven, anyway het meisje wat er stond vertelde mij dat je een afspraak kan maken om je hele gezicht op te laten maken en dat kost dan 60 euro. Voor die 60 euro mag je dan producten uitzoeken. Maar dit is dan niet een workshop volgens mij bedoel jij dit.
Ik ken een make-up artist en daar kon ik workshop doen voor 30 euro. Maar dan geen producten uitzoeken. Dus voor 100 (of 50 volgens iemand) krijg je en de workshop en dan producten ter waarde van 100 euro? Of begrijp ik dat verkeerd? Hier in België heb ik nog nooit van zoiets gehoord eigenlijk. Heb nu paar uur pauze tot mijn volgende les, ga nog een keer het centrum in om te zien of ik concealer en blush vind nog eerst even terugkijken welke merken werden aangehaald en dan op zoek! Die MAC zal ik sowieso niet in een winkel vinden dus?
Dat van Mac is een goede deal! Wou sowieso nog een primer en lipstick halen.. Wel leuk om dan meteen een workshop te krijgen!
er zijn wel een aantal winkels in België hoor! Vind jouw M·A·C store | M·A·C Cosmetics | Officiële site ik moet wel zeggen dat die workshops wel meer voor beginners zijn meestal, voor mij was het niet echt heel interessant meer. (ben al jaren bezig met makeup) maar wel leuk om samen met een vriendin te doen.
Heb nog wat gegoogled op die bbcream en de concealer. Lijkt me dat die bbcream handiger is en zelfde doet als de concealer maar dan voor heel je gezicht? Als ik het goed begreep Heb aantal reviews gevonden over verschillende merken. Aangezien de mac niet in de winkel te krijgen is hier, en ik eerst eens wil proberen of het wat voor mij is , ga ik die van maybelline eens proberen.
Dankjewel maar is niet hier in de buurt zie ik. En ben er nooit echt mee bezig geweest, vroeger enkel lijntje of mascara als ik weg ging. Meer om er bij te horen. Nu wil ik dit omdat ik er verzorgd en sexy wil uitzien nu is make-up anders voor mij dan toen ik 15 was.
nee een bb cream heeft een lichte/medium dekking en concealer gebruik je echt om dingen te camoufleren, dus hoge dekking. meestal gebruik je ze samen, behalve als je een hele goede huid hebt.
Heb niet zo veel dat ik absoluut moet of wil bedekken. Enkel mijn donkere wallen haha. Wil er ook niet gephotoshopt uitzien
Oei haha maar valt dat niet op dan als alleen onder je ogen gedaan inms? Wil niet en concealer en foundation. Zoveel gedoe want dan daarboven nog poeder op haha
Oh. Oké haha Heb net de bbcream gehaald, zien hoe die bevalt en als dat niet goed is of niet aangenaam, dan nog wat verder zoeken. Vind moeilijk om te weten welke kleur bij mij past ed. Misschien is een workshop zo slecht nog niet. Kan ik op mijn gemak kijken en iemand erbij die er wel wat van kent Heb ook een lichte tint lipstick na een tip van iemand. De blush vond ik ook moeilijk (welke kleur weer natuurlijk) dus die heb ik even laten liggen nog. En cleansing lotion ook meegenomen, had van die doekjes maar die zijn helemaal uitgedroogd wat niet zo handig is
Tja, toen ik het deed was het toch echt 100 euro (Bijenkorf Den Haag in mei 2012). En je moet inderdaad niet verwachten dat je daarna een pro bent, maar het is gewoon hartstikke leuk bezig zijn en ondanks dat ik al vanaf mijn 12e dol ben op make-up (nu 28) heb ik er nog wat van opgestoken. Uiteraard ligt het ook aan de persoon die het doet.
Vandaar dat er zoveel make-up op mijn pinterest-startpagina staat Ik kan misschien mee een workshop gaan volgen Was er in 't weekend ook over aan't nadenken om mij wat op te maken. Stond vrijdag een bril te kiezen en die lampen in de winkel zijn niet echt flatterend als je jezelf in de spiegel ziet... Dus moest je er een vinden, let me know!
Haha ja Inderdaad, spiegels in de winkel maken je altijd een pak lelijker!! Voor workshop zal ik eens zoeken. Als jij wat zou vinden, laat dan ook wat weten hè
Dat is gewoon compleet fout licht. Moet wel zeggen dat een bril mijn donkere kringen onder mijn ogen wat verdoezeld Maar nu een iets ander model dus moet zien hoe het dan gaat zijn. Bij Ici Paris XL kan je je ook laten schminken maar weet niet of dat betalend is of niet. En weet ook niet of uitleg zo goed is daar. Maar zal verder ook nog eens kijken.
Bij Mylène kan je ook een workshop boeken zie ik net. Zijn ook goeie producten. Heb daar alleen nog maar party's van bezocht.
Ja op zo'n momenten is een bril inderdaad handig Mylene heb ik wel al van gehoord maar weet niet wat die allemaal hebben. Shminken die ook?
https://www.mylene.eu/nl Hier staat 'boek een workshop'. Denk wel dat ze dan schminken. Ik heb thuis denk ik nog het telefoonnummer liggen van de schoonzus van mijn buurvrouw. Die geeft daar altijd de demonstraties. Anders zal ik eens navragen. En ook voor hoeveel personen dat dan is enzo.