Bijten.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Mijn zoontje (1 jaar) is sinds 1 week aan het bijten. Hij doet eerst heel lief met zijn mondje wagenwijd open je een 'kus' geven en vervolgens voel je ineens zijn tandjes :$. Hij ziet het als een spelletje want hij begint heel hard te lachten. Ook in je benen, armen noem maar op overal zet meneer zijn tandjes in.

Zodra hij het doet dan zeg ik dat het niet mag en zet ik hem voor straf van me weg. Maar tot nu toe vindt hij het nog steeds geweldig om te doen.

Heeft iemand tips?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier was het een fase...ze deed het als ze haar liefde wilde tonen maar even gewoon niet meer wist hoe het moest.
    Met name als ze moe was...dan kwam ze heel hard knuffelen en dan erbij bijten.
    Gewoon heel rustig elke keer nee gezegd...ze beet wel tot blauwe plekken aan toe. Was na weekje of twee helemaal over.

3. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik leees mee..
    Zoibkiedu bijt ook. . Als enthousiasme maar ook als ie aandacht wil..

Wat ik doe is natuurlijk nee zeggen maae hij moet me aankijken als ik dat zeg. Hoe klein hij ook ishij draait steeds weg.. pas als ie mij aankijkt en ik nogmaals zeg dat t niet mag begint ie te huilen (dan komt t binnen bij m)

Maar of t baat heeft op de lange termijn. . Geeen idee

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Geen tips, maar wel herkenning haha! Vlijmscherp die tandjes, maar o zo lief dat hij mij een 'kusje' geeft :D

Deel Deze Pagina