wassen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    mag je de wasschuim vanzwitsal in het badje gebruiken?
    wat ik nu doe is tara eerst wassen met wasschuim op het aankleedkussen en haar daarna gelijk in het badje doen.wat me namelijk makkelijker lijkt is om haar te wassen met de wasschuim in het badje zelf.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk dat ze door de glibberigheid van die wasschuim eerder uit je handen glijdt.
    Vandaar de gewoonte dit op het aankleedkussen te doen. Dan heb je IN het badje, twee handen voor je dochter.
    Misschien zit ik er naast hoor....moet immers nog beginnen met badderen enzo ;)
    Het lijkt mij een kwestie van "veiligheid" om het op het aankleedkussen te doen.
    Elmo

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Je moet doen wat jij makkelijk vind.
    Ik was Bram ook altijd op het aankleedkussen, je hebt dan twee handen om te gebruiken.
    In het badje wassen heeft als nadeel dat je met 1 hand je kindje moet vasthouden en dan met de andere hand moet wassen.
    Je kan ook zo'n handig badzitje kopen.

Groetjes, Anakin.

4. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    ja ik denk dat ik het zo dan toch maar aan hou,is misschien toch beter.bedankt!

5. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik ben na dezelfde vragen zo'n zitje gaan kopen, ideaal!

6. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    ik heb zon badje met een thermomether erin,dus geen tummtub,heb je daar dan ook speciale zitjes voor?

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ppf ik heb een gewoon badje en de tummy. Ik heb dat stoeltje voor het gewone badje gekocht (10tje bij gardo) en nu zit hij als een prinsje in zijn eigen stoeltje...

8. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    oke,ga binekort toch maar even kijken dan!thanks

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.075
    3.863
    113
    Precies, die hebben wij ook. Echt ideaal hoor! Ik was haar trouwens even snel (plooitjes, kontje etc.) met gewoon een washand met water op het aankleedkussen. Daarna doe ik haar in bad en gooi er een scheutje badspul door.

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik maak bij Daan eerst de belangrijkste plekjes schoon (oren, nek, oksels, navel, zijn onderkantje, tenen) met een billendoekje of met Zwitsal zeepvrije wasgel voordat ik hem in bad of onder de douche doe. Dat is puur praktisch, want in bad of onder de douche kun je slecht bij die plekjes komen. Haartjes wassen doe ik wel in bad of onder de douche.

Groetjes, Wendy

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    zo doen wij het ook die plooitjes doe ik op het aankleedkussen

Deel Deze Pagina