mag je de wasschuim vanzwitsal in het badje gebruiken? wat ik nu doe is tara eerst wassen met wasschuim op het aankleedkussen en haar daarna gelijk in het badje doen.wat me namelijk makkelijker lijkt is om haar te wassen met de wasschuim in het badje zelf.
Ik denk dat ze door de glibberigheid van die wasschuim eerder uit je handen glijdt. Vandaar de gewoonte dit op het aankleedkussen te doen. Dan heb je IN het badje, twee handen voor je dochter. Misschien zit ik er naast hoor....moet immers nog beginnen met badderen enzo Het lijkt mij een kwestie van "veiligheid" om het op het aankleedkussen te doen. Elmo
Je moet doen wat jij makkelijk vind. Ik was Bram ook altijd op het aankleedkussen, je hebt dan twee handen om te gebruiken. In het badje wassen heeft als nadeel dat je met 1 hand je kindje moet vasthouden en dan met de andere hand moet wassen. Je kan ook zo'n handig badzitje kopen. Groetjes, Anakin.
ik heb zon badje met een thermomether erin,dus geen tummtub,heb je daar dan ook speciale zitjes voor?
ppf ik heb een gewoon badje en de tummy. Ik heb dat stoeltje voor het gewone badje gekocht (10tje bij gardo) en nu zit hij als een prinsje in zijn eigen stoeltje...
Precies, die hebben wij ook. Echt ideaal hoor! Ik was haar trouwens even snel (plooitjes, kontje etc.) met gewoon een washand met water op het aankleedkussen. Daarna doe ik haar in bad en gooi er een scheutje badspul door.
Ik maak bij Daan eerst de belangrijkste plekjes schoon (oren, nek, oksels, navel, zijn onderkantje, tenen) met een billendoekje of met Zwitsal zeepvrije wasgel voordat ik hem in bad of onder de douche doe. Dat is puur praktisch, want in bad of onder de douche kun je slecht bij die plekjes komen. Haartjes wassen doe ik wel in bad of onder de douche. Groetjes, Wendy