Hoi meiden, even iets waar ik tegenaan loop; als mijn hubby en ik sex hebben gehad dan blijf ik meestal nog een paar minuutjes liggen maar daarna ga ik me altijd wassen. Ik vind het gewoon niet fris en een naar gevoel als alles er weer uitloopt . Maarre doen jullie dit ook? Is dit iets wat vrijwel iedereen doet of ben ik hier een uitzondering in? Zijn er bijvoorbeeld meiden die hun ondergoed weer aandoen en gaan slapen met alles er nog in? Ik heb het idee dat er in die paar minuten genoeg soldaatjes bij het eitje hebben komen en dat ik me dus kan gaan wassen.. is dit oke of moet ik ook maar eens hele nachten het kwakje laten zitten? (ik hoop het niet....)
Hey! Ik las in het boek: Ik wil zwanger worden. dat het kan helpen om ongeveer 20 minuutjes te blijven liggen na de daad, maar daarna zou het niets meer uit moeten maken. Ik ging normaal gesproken ook direct naar het toilet en wassen, maar nu blijf ik eerst nog even liggen haha. succes
Ik ging eerst ook altijd meteen naar de wc (uitlekken ) en wassen. Sinds we voor eggie gaan blijf ik eerst liggen (even lezen ofzo) dan na een 20 minuten ga ik naar de wc en wassen...
Ik ga me nooit direct wassen behalve wanneer we zo overdag eens een vluggertje doen ofzo. Anders kruipen we lekker dicht tegen mekaar aan. Ik doe wel altijd een onderbroek aan (om voor de hand liggende redenen ) maar ik vind het een beetje de sfeer verpesten om dan naar de badkamer te gaan en je te gaan wassen... Maar das mijn mening hè...
Ik blijf tegenwoordig ook maar even liggen. Meestal moet ik voor het slapen toch nog even naar het toilet, dus dan veeg ik even af wat de zwaartekracht eruit heeft gegooit. Maar me echt wassen doe ik niet. Doe ik smorgen wel onder de douche.
Ligt er maar net aan! Wat Elke ook al zei, als het even snel een vluggertje is dan was ik mezelf wel, maar normaal gesproken trek ik ook mn boxer weer aan. Vind het ook zo stom staan, om gelijk na de vrijpartij je te gaan wassen! Ik was me de volgende dag goed en doe er daarna nog even een inleg kruisje in, want er lekt altijd wat na
Ik ga lekker slapen......behalve als we het overdag doen natuurlijk, dan blijf ik even liggen en ga ik douchen.
Wij deden het voorheen met condoom, en nu blijf ik een paar minuutjes liggen met een tissue ertussen, anders loopt het eruit haha! En daarna naar de wc goed uitlekken en afvegen. En dan 's ochtends douchen. Meteen uitspoelen is denk ik niet goed.
ik wacht ook altijd even (met handdoek binnen handbereik) en ga na een poosje, na het naknuffelen naar het toilet en wassen.. Ik heb ook (vaker) gelezen dat na twintig minuten de soldaatjes die terug komen / achter zijn gebleven het ei zowieso niet meer zullen bereiken.. even uitstellen toch / mischien?
wij hebben altijd een handoek binnen handbereik, die gaat er eerst altijd onder, dan lekker een peukie, en al zou ik willen, ik moet uiteindelijk toch altijd plassen voor ik ga slapen, maar ik ga me nooit direct douchen of gelijk erna naar het toilet. (daar heb ik die handoek voor ) douchen doe ik sochtens wel hoor, en net wat er al gezegd is, is het een keer een vluggertje tussendoor, dan wel altijd ff de douche in ik laat de soldaatjes dus altijd geheel hun eigen gang gaan
Wij kruipen altijd nog lekker tegen elkaar aan...even snoezen en lekker wat kletsen...zoo gezellig. Maar ik heb altijd een schone handdoek in mijn nachtkastje liggen, die leg ik dan altijd even onder me, vooral nu we het voor de "echt" doen. Daarna sta ik eens rustig op en ga naar het toilet en me wassen of douchen... ligt aan het tijdstip van de dag. Inlegkruisjes gebruik ik toch nog altijd na het wassen, vaak na een uur nog voel ik het nog wel eens weg glippen...zo´n vies gevoel. Maar om nu direct na de daad mijn mannetje achter te laten in bed om dan direct me te wassen...nou nee, vind het een beetje de romantiek stuk maken.
De laatste keer heb ik mijn broekje aangetrokken en zijn we in slaap gevallen... wat denk je? Het was raak! Helaas ben ik met 6.5 weken het vruchtje verloren. Maar als we er weer voor gaan doe ik dat weer. En dan sochtends lekker douchen. Groetjes Cynthia
wij hebben altijd direct een handdoek erbij, die voor de seks (hoe romantisch! ) wordt klaargelegd. daarna wassen we ons altijd, ben er altijd vanuit gegaan de benodigde zaadjes hun weg wel zouden vinden...
Ik ging altijd direct daarna naar de wc. Ze hebben we de weg voor de 2e keer weten te vinden. Laten liggen durfde ik niet ivm risico op blaasontsteking.
hihi, allemaal zo herkenbaar, ik bedacht me alleen opeens dat je zoiets dus nooit ziet in romantische films e.d........ want zo romantisch is het "na-de-daad" niet meer, toch, dames?
Ik ben wel iemand die na de daad de onderbroek aantrekt en lekker tegen mijn mannetje aankruipt en gaat slapen.. vroeger moest ik altijd uitplassen omdat ik snel blaasontsteking kreeg, maar als ik van te voren alles uitplas en we ons beide heel goed wassen is er niks aan de hand, gelukkig maar! Ik denk dat het voor ons beter is om het op deze manier te doen. Anders zijn we te bang dat er niks blijft zitten en 20 min wachten duurt me echt te lang.. zzzzzz lekker slapen
Nou dames, na de daad ben ik 5 minuten blijven liggen voor de show, maar daarna moet ik echt plassen en me even schoon wassen. Niet als in de film inderdaad....maar wat gaat er nou wel zoals in de film Maar na de eerste keer proberen zwanger.....dus zou niet de hele nacht onnodig onderste boven blijven hangen hoor....want inderdaad....zwemmers die er na 10/15 minuten ofzo nog niet zijn komen er nooit helaas. Succes...groetjes eertje
Het is toch zo, nadat een man klaargekomen is dat de snelste zwemmers er toch al naar toe zijn. en er blijft echt wel genoeg achter.
Ik heb ook elke keer even 10 min op de rug met de benen omhoog gelegen....maar daarna toch wel alles gewassen
Hahaha.... romantisch is anders inderdaad... Ik ben nogal een koukleum, dus mijn liefje wilde me zijn vest aangeven. Ondertussen wilde ik zo lang mogelijk op mijn rug blijven liggen. Dus... vest over me heen valt er een stukje shag (van mijn vriend) vanaf zijn vest récht in mijn oog! Lig je daar... zien jullie het al voor je? Ikke weer wel iig! Dus... voortaan handdoek onder me kont, broekje weer aan en slapen! Tenzij ik écht heul nodig moet plassen Groetjes Cynthia