Schijnzwanger ...dan heb je -volgens mij- wel alle symptomen , maar ik vraag me af of je HCG hormoon dan hoger is!?? Volgens mij kan dat alleen als je zwanger bent en dat geeft een positieve test . Mirre
ja dat dacht ik ook, vond het gewoon erg raar dat die vrouw me dat zei, ze is altijd verpleegster geweest, ga het toch eens navragen bij de dokter zodra ik op consultatie ga!! dank u en doei
Voor zover ik heb begrepen kan dat echt niet hoor! Je lichaam maakt alleen HCG aan als het vruchtje is ingenesteld in de baarmoeder. Bij schijnzwanger gebeurt dat simpelweg niet, en maakt je lichaam dus geen HCG aan.. dus don't worry!
Nope kan niet, denk dat ze eerder een blighted ovum bedoeld, dan heb je alle zwangerschapskwalen, inclusief een positieve test, maar een leeg vruchtzakje.
Nee dat kan idd niet. Bij een schijnzwangerschap , voelt jou lichaam en geest zich 100% zwanger en je hebt ook meerdere kwalen. Maar nooit een positieve test. Ik zou me daar dus ook idd geen zorgen om maken, je bent gewoon lekker zwanger
Een positieve test heb je enkel maar bij een echte zwangerschap,en dus met hcg hormonen. Schijnzwangerschap zit dus echt tussen je oren zeg maar,dan denk je jezelf helemaal zwanger,en word er zelfs dikker van.