Ik hoop dat iemand hetzelfde heeft als ik. Wij zitten in de derde ronde voor ons tweede kindje. Ik zit nu 2 a 3 dagen voor nod. Ik heb al dagen lang spierpijngevoel in mijn onderbuik en af en toe steken. wel anders dan menstruatiepijn. Verder denk ik dat ik me wel anders voel maar dat is niet zo concreet als de buikkrampjes. Ik heb een paar dagen nauwelijks afscheiding gehad en vandaag ineens een klodder met een beetje roze eraan. Nu weer niets. Mijn eisprong was 12 a 13 dagen geleden. Innesteling geloof ik niet. natuurlijk kan het zijn dat mijn menstruatie doorbreekt maar is er iemand die ook roze slijm verloor voor nod en zwanger was? Ben gewoon benieuwd, heb het namelijk nooit eerder gehad.
Ik heb nu twee dagen bloed verloren. Heel minimaal. Bij mij zou het innesteling kunnen zijn. Bij vorige zwangerschap niet gehad. Wel steekjes, soort schotjes van schaambot naar navel en nu dus weer. Trekkerig gevoel alsof baarmoeder groeit. Kan je verder niet helpen. Succes!
Dat trekkerige herken ik wel, wilde dat het een innesteling kon zijn maar dat is veel te laat ben ik bang. Spannend bij jou, bedankt voor je reactie en heel veel succes. Ik was tot vandaag keurig aan het afwachten maar nu wat roze verloor ga je weer internetten en dat is helemaaaaal niet goed en slaat eigenlijk nergens op