Klein huis, baby bij mij op de slaapkamer...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sassie1981, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    ...wie heeft dat ook?
    Ik heb geen ruimte voor een commode of een kastje of i.d.
    Hoe hebben jullie dat gedaan met het in bad doen en het verschonen?
    Lukt dat goed of kost het heel veel moeite?

2. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    zie mijn foto's

ik woon in 2 kmr woning...
    en kindje slaapt op mijn kamer...
    en wassen in badje op de wasmachine...

aanpassen dan maar

3. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Heb je dan een ruime slaapkamer? Ik heb echt alleen plek voor een wieg. Voor de kleertjes enzo moet ik ruimte maken in mijn eigen kast.
    Maar ja, zijn vast niet de enigen die het zo moeten doen :)

4. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    dat hebben wij ook, wji wonen in een 3kamerwoning maar mijn vriends zus woont ook bij ons. Wij hebben als bed een hoogslaper en daar dan onder de commode met wieltjes en onze kledingkast gaat naar de kelder en daar halen we dan 1x per week onze kleding uit.. de baby laten douchen gaat gebeuren in de badkamer we zetten dan een houten plaat op de wastafel en daar doen we dan het badje op..

Niet echt iets wat ik heb gewild voor een baby maarja zwanger worden kan je niet altijd voorspellen.. :oops:

5. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zal je eens wat vertellen, ik woon in een 1-kamer woning. Wij slapen en wonen in één kamer, het is passen en meten. Ik kan ook geen complete babykamer kopen. Ik zal alleen een wieg/bedje kopen voor de baby. Voor het badje en verschonen etc. moet ik nog wat gaan verzinnen, maar dat komt allemaal wel, als ik wat verder ben. Ach, later kijk je er lachend en trots op terug! ;)

6. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik vind het echt heel knap. Ik zou gek worden als ik met Hind op één kamer slaap (we maken elkaar wakker enzo). :oops:

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    wij hebben onze slaapkamer die is redelijk groot... ons huis is zo en zo 60 vierkante meter...
    de slaapkamer hebben we gesplits... met een dressior... rechter kant voor baby (zie foto) en links naast de dressior staat ons 2 ps bed.... tegen muur aan...

8. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was vandaag bij de verloskundige en hebben we ook gesproken over mijn 1-kamerwoning, ze stelde me erg gerust, en zei dat het allemaal best kan. Een baby neemt in het begin niet veel ruimte in, en gewoon veel aanpassen, ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt.

Deel Deze Pagina