ben ik zwanger? nee toch...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jesslovesesmee, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    hallo,

ik ben aan de pil, maar mijn laatste menstruatie heeft nog geen 2 dagen geduurd.
    het was wel echt rood.
    2 dagen na het stoppen met bloeden heb ik sex gehad en ben toen de pil vergeten. :(
    meteen ingenomen toen ik het doorhad (10 uur later).
    nou ben ik vanaf die volgende dag steeds misselijk en heb enorm het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat wordt ik niet.
    ook ben ik ontzettend moe en steeds licht in mijn hoofd.
    ben ik nou zwanger?
    ik zou nog bijna 2 weken moeten wachten voordat ik een test kan doen.
    ik ben zo nerveus.
    ben namelijk nog maar 18 jaar en we gaan over een maand samenwonen.
    ik ben al een keertje zwanger geweest en heb op mijn 16e een mooie dochter gekregen.
    ik ben zo bang dat ik nu weer zwanger ben. :(
    bij de eerste had ik namelijk nergens last van, alle 40 weken niet.
    ik hoop dat iemand mij kan helpen. :oops:

liefs, jessy

2. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    kan iemand mij please helpen.
    ik ben zo zenuwachtig.

ik heb trouwens ook dat ik elke nacht moeilijk in slaap kom en dat ik al om 6 uur 'sochtends wakker ben, wel kan ik daarna nog verder slapen en ben vervolgens de hele dag gesloopt!

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    heb je wel een stopweek gehad dan?

4. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    ja ik ben een week gestopt met de pil... maar ik werd pas op dag 6 ongesteld..? als je dat al wel zo kan noemen want erg veel was het niet.. maar het was wel echt rood, niet roze/bruin zoals je altijd hoort.

5. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    dus je bent dag 8 weer begonnen met de pil,en nu ben je in de eerste week 1 vergeten?

6. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    ja de derde dag..

7. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    dan is 10 uren wel laat om je vergeten pil in te nemen,normaal gesproken kan je een vergeten pil wel later innemen,maar in de eerste week is het wel belangrijk dat je dat op tijd doet.
    wat staat er in je gebruiksaanwijzing?

8. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    dat je na 12 uur de pil vergeten kans hebt op zwangerschap.
    maar ik heb meteen de volgende dag na de gemeenschap ontzettend last van misselijk heid moe heid en heel erg vaak plassen.

9. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    de kans dat je zwanger bent is heeeel erg klein.het kan altijd natuurlijk maar ik zou er niet vanuit gaan.
    en dat je je de dag na gemeenschap niet lekker voelde,moet wel iets anders zijn.
    stel dat je zwanger zou zijn,dan kan het wel een paar dagen duren voordat je eitje is bevrucht,en dan kan het nog wel een week duren voordat het eitje is ingenesteld.
    dus nogmaals die kans ik echt superklein.
    ik zou er nu ff een testje tegenaan gooien,want misschien ben je door de pil heen wel zwanger geworden(dus voordat je ongesteld werd),en over 2 weken nog eens.

10. jesslovesesmee

14 jul 2008
    6
    0
    0
    verkoopster
    Hoogeveen
    in ieder geval bedankt.
    ik zal morgen een test doen en dan over een week weer en zo maar door tot ik gewoon ongesteld word.

echt bedankt!

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    graag gedaan :D ,laat je het ff weten wat eruit is gekomen?

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ben vlak voordat ik stopte met de pil vrij regelmatig de pil vergeten omdat mijn vriend en ik eigenlijk toch al wel een kind wilden (ik werd er gewoon wat lakser in) maar ik ben daar niet zwanger van geraakt. En sinds ben ik gestopt was het in 1 keer raak ;) Dus volgens mij zijn de kansen niet heel erg groot, maar wel aanwezig. Succes!

13. Tammetjuh

Tammetjuh Nieuw lid

14 jul 2008
    3
    0
    0
    Mijn lichaam doet zo verschrikkelijk raar,

Ik ben s´ochtends echt kotsmisselijk, mijn tepel zijn zo groot geworden en ook mijn borsten zijn al flink gegroeit. Mijn onder buik doet soms verschrikkelijk pijn en s´morgens kan ik bepaalde geurtjes echt niet uit staan. Op het ene moment ben ik super vrolijk en het andere moment ben ik chagarijnig.

Ik ben pas ruim een maand gestopt met de pil, maar mijn moeder is ook zwanger geworden midden in haar strip. Hoe groot is de kans dat ik nu al zwanger ben?

Kan iemand mij hier iets over vertellen?

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Een test kan je er mee over vertellen. De mensen hier op het forum zijn niet helderziend.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    volgens mij duurt het langer na je ongesteldheid voordat je je eisprong hebt dan 2 dagen en is de kans op een zwangerschap dus echt minimaal, ook omdat je je vergeten pil binnen 12 uur hebt ingenomen. Ik zou me niet al teveel zorgen maken

Deel Deze Pagina