Topic #34597 symptonen, sorry!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamawen87, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamawen87

mamawen87 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Allereerst sorry voor het openen van dit topic, jullie worden vast behoorlijk gek van alle vragen. Ik heb natuurlijk even zitten zoeken, maar aangezien ik niet precies weet hoe ik mijn gevoel in een paar woorden moet samenvatten wordt zoeken erg lastig.
    Afgelopen zes rondes heb ik zo ongeveer alle symptonen gehad die je kan hebben en elke keer weer was daar die teleurstelling. Ik begin er langzaam van te leren, maar toch plaats ik mijn symptonen even hier in de hoop dat jullie me kunnen vertellen of jullie het herkennen of dat ik mezelf weer gek aan het maken ben.

Op dag 13 heb ik netjes mijn ei gevoeld, dus ik weet zeker dat deze is geweest. Na m'n ei verbazend weinig klachten (normaal begint het dan al). Afgelopen donderdag (7DPO) heb ik naar mijn idee een beetje bloed gezien bij het afvegen, maar ik twijfel hier nog steeds over, omdat het erg fel leek. Geen idee wat het anders zou kunnen zijn trouwens :(
    Die avond zat ik lekker te genieten van mijn bordje spinazie met aardappeltjes en vlees. Halverwege een hap spinazie kon ik de kracht ineens niet meer vinden om het door te slikken, het stond me opeens zo tegen! Heb de rest van mijn spinazie ook echt niet meer op kunnen eten, de aardappeltjes en het vlees gingen wel gewoon prima naar binnen.

Gisteren (9DPO) heb ik de hele dag last gehad van een slap gevoel en lichte duizelingen. Ik dacht dat dit aan het weer lag, maar 's avonds kreeg ik ook nog eens hele erge menstruatie krampen. Erger dan ik heb als ik daadwerkelijk ongesteld moet worden, maar wel duidelijk hetzelfde gevoel. Heb vannacht ook gedroomd dat ik ongesteld was geworden, waardoor ik verschrikkelijk teleurgesteld wakker werd. Gelukkig geen rood te zien!

Daarnaast viel me gisteravond op dat ik toen ik mijn bh uitdeed echt even pijn aan de onderkant van m'n borsten had. Alsof ze de hele dag volledig knel hadden gezeten :( Pijn was al snel weer weg. Als ik hieraan terugdenk had ik dat vrijdagavond ook al licht.

Dan zijn we bij vandaag. Vanmorgen opgestaan met gigantische hoofdpijn, wat ik gelijk op het te lang in bed liggen heb geschoven. Normaal gaat dit na een paar uur wel over, maar ik zit nog steeds met lichte pijn. Vanmiddag zat ik lekker van een broodje te genieten en net als met de spinazie kon ik halverwege het broodje gewoon niet meer verder. Deze keer werd ik er ook echt een beetje misselijk van. Verder heb ik al de hele dag last van lichte zeurende pijn in m'n onderbuik.

Zijn er dames die dit herkennen? Of die me even met beide benen op de grond kunnen zetten? Dankjewel voor het lezen!

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Lastig, die laatste paar dagen voor NOD.

De symptomen die je beschrijft herken ik van pre-menstruele klachten EN van zwangerschap. Dus ik denk dat het nog steeds beide kanten op gaan.

Wat ik wel als positief puntje herken: ongi-krampen zonder bloed dagen voor de verwachte menstruatie. DAT heb ik alleen nog maar gehad toen ik WEL zwanger was... ;) En was bij mij HET symptoom waardoor ik ging denken dat het raak was (en dat klopte dus ook ;)).

Veel succes met wachten!

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

En zoals er waarschijnlijk in alle #34596 topics voor deze is geschreven kan niemand je echt antwoord geven op je vraag. :p Het enigste dat je echt duidelijkheid kan geven is een test. ;)

Maar ik herken je verhaal in grote lijnen wel hoor. Elke maand vallen mij bepaalde dingen op, elke maand lukt het mij om mijzelf min of meer gek te maken en elke maand krijg ik weer de teleurstelling te verwerken. ;) Het is zo spannend allemaal en je ogen zijn zowat de hele cyclus naar binnen gericht. Heel flauw, want het vreet energie, tenminste bij mij wel. Gelukkig lukt het mij steeds beter te relativeren en nuchter te blijven, zodat de teleurstelling niet te groot is. ;)

Ik hoop dat de kwaaltjes deze keer bij jou echt door een zwangerschap komen en je snel een positieve test in handen krijgt. ;) Ik zet mijn duimen aan het werk voor je! :)

4. mamawen87

mamawen87 Lid

29 jul 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Kache,
    Dankjewel voor je snelle reactie! Dat maakt het juist zo lastig he, dat het en menstruatie en zwangerschaps klachten kunnen zijn..net als alle andere klachten ;) Wel weer heel interessant dat jij ook die krampen had, heb je die 1 dag gehad of echt tot je NOD? Ik heb ze vandaag namelijk niet meer gevoeld. Ik ga gewoon nog even verder hopen :cool:

Kensho, ik weet het :( Het is niet te geloven hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik moet zeggen dat het relativeren mij ook steeds beter lukte, maar deze dingen ben ik dan weer echt nog nooit tegengekomen.. Ik zie dat jij ook bijna bij je NOD bent? Dankjewel voor het duimen, ik zal die van mij ook voor jou laten draaien!

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey mamawen

Dan kom ik je hier ook nog even pesten ;)
    Ja je lijf kan rare dingen doen met je. Ik ken het heel erg goed.

Maar helaas kun je eigenlijk alleen maar afwachten tot je kan testen.
    Maar ik ga voor je duimen hoor. Nog even een paar dagen geduld op brengen en dan weet je weer meer.
    We gaan voor een positieve test he :p

liefs catje

Deel Deze Pagina