Te vroeg getest? (6 dagen voor NOD)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ciara, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaaag,

Ik had bij mn laatste tp van de laatste cryo een heel erg positief gevoel!
    Net als bij de 1e keer toen ik zwanger was had ik vanaf dag 3 na terugplaatsing een pijnlijke onderrug en buikloop en een continue druk op mijn baarmoeder. Onze poes ligt voortdurend op mijn schoot (is normaliter niet zo knuufelig) Op dag 5 en 6 was ik met vlagen heel erg misselijk, super emotioneel en doodmoe. De rugpijn trok langzaam naar mijn billen met enorme spierpijn in mijn billen tot gevolg.

Nu zijn de meeste verschijnselen verdewenen maar ben ik met vlagen misselijk. Ik ben echter zo stom geweest om te testen op dus dag 8 na tp (11 nov=tp) en natuurlijk negatief

Vorige zwangerschap teste ik op dag 9 na terugplaatsing positief (via bloedtest vanwege de overstimulatie) Ik had op dag 9 een HCG van 47. Weet iemand hoeveel HCG je in je urine moet hebben bij de kruidvattesten?
    En kan het zijn dat ik toch zwanger ben maar gewoon te vroeg getest?

Ik weet het, ik ben dom, dom, dom, dom!

HELP!

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Misschien dat er idd te weinig hcg in je urine zat. Sommige mensen testten sneller dan anderen positief. Ik testte zelf 7 dagen van te voren posi. Maar je leest vaak genoeg dat het andersom ook kan.

Ook zijn er vrouwen die bij de ene zwangerschap positief testten voor nod en bij de volgende zwangerschap pas na hun nod positief hadden getest.

Dus (nog) niet wanhopen, gewoon over een weekje weer testen!

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Zijn er ook dames onder ons die 6 dagen voor NOD negatief getest hebben maar later wel positief?

xxx

4. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik had een week nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden getest. En toen was er niks te zien. Ik had ruim geteld, omdat mijn cyclus nogal in de war was.
    Toen ik een week later nog niet ongesteld was en ik een beetje buikpijn had nog een keer getest met die testjes van de kruidvat. Toen bleek ik toch zwanger. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je een week later pas iets ziet. Maar als je daarna nog niets ziet, dan is het niet zo.

Succes! Ik hoop dat het raak is.

Deel Deze Pagina