tje. wat een heftige tijd maak je door zeg!! Hopelijk knap je nu snel echt goed op. En mijn mond valt open over je ex en zijn verhalen over wat het maatsch. werk heeft gezegd. Moet eerlijk zeggen dat ik het bijna niet geloof dat ze dat gezegd hebben. Dat hij zich zo door zijn familie laat beinvloeden keuren ze dus ip goed ( je weet natuurlijk niet wat hij die mensen verteld heeft) Inderdaad het belang van het kind is echt niet bekeken. ( afgezien of hij met jou verder wil) Heeeel veeeel sterkte!!
Jeetje meis, heb je hele verhaal gelezen en wil je toch even een hart onder de riem steken! Toen ik zwanger was van mijn 1e heeft de zaaddonor (hij is niet papa waardig, zo'n titel moet je verdienen vind ik) alle contact verbroken, mijn manneke is nu 8 jaar oud en tot op de dag van vandaag niks meer van hem vernomen. Mijn situatie was heel anders maar toch, heb het ook alleen gedaan allemaal, maar wel met een fijn en sterk netwerk om me heen. Nou, met ons is alles goed gekomen hoor! En ik weet heel erg zeker, dat het met jou ook goed komt! Laat die m*fkees lekker in zijn sop gaarkoken met die hele zotte familie van hem en ga ervoor! Als je het van de positieve kant bekijkt ben je misschien wel beter af zo, dan kan je kindje ook geen rare dingen leren van die mensen. Jij bent belangrijk, jij hebt straks een mooi verbouwd huisje wat helemaal naar jou zin is, daar kun je heerlijk gaan genieten van je lieve kindje en alles lekker doen zoals jij het wilt. En hij, tsjah.. Laat hem maar lekker bij zijn mama in bed kruipen omdat er monsters onder zijn bed zitten ofzo.. Je weet wat ze zeggen he.. Good things happen to good people, dus vanaf nu alleen voorspoed voor jou! Dikke knuffel!