Wat te doen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door leutjj, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ben nu 25 weken zwanger van de tweede. Dl drinkt af en toe nog aan de borst, nu komt er alleen wat vocht uit dus niet echt meer melk.
    Ze is echt borstverslaafd. Ze drinkt eigenlijk alleen nog even als ze wil gaan slapen. Maar voor mij voelt het niet heel fijn de bv, terwijl ik er wel van geniet ons momentje samen.
    Overdag kan ik haar makkelijk afleiden als ze bijvoorbeeld wel de borst zou willen.
    Maar in de nacht word ze ook nog wel eens wakker en wil ze graag de borst, maar eigenlijk wil ik dat niet meer.
    Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Haar laten huilen heeft niet veel zin want ze begint echt alles bij elkaar te huilen en houdt niet op. Ze heeft geen speentje ook nooit gehad.
    Wie heeft er tips wat we kunnen doen in de nacht zodat ze weer gaat slapen?

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Als je s nachts de borst wil afwennen zul je er toch even doorheen moeten. Mijn dl was 22 mnd toen ik stopte met de nachtvoedingen. Ze kreeg water in een flesje oid aangeboden en ik gaf aan dat ze mocht knuffelen met mama, maar niet uit de borst drinken. Na een week waren we erdoorheen. Wel aldoor getroost en geknuffeld dus.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    misschien kun je een nachtje ergens anders slapen en cold Turkey stoppen?

Deel Deze Pagina