echo zegt een week korter...slecht teken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bwtje, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb bij naar mijn zegge bij 7 weken en 3 dagen een echo laten maken!
    echter zei de echoscopiste dat het waarschijnlijk een week korter is ..zij kwam maar op 6 weken en 3 dagen uit...

wel zagen we beide het hartje kloppen!

Nu is toch mijn vraag is het erg dat je een week korter zwanger blijkt te zijn?
    ik weet precies mijn laatste ongesteldheids dag en ook wanneer ik ovuleerde..

hoe komt het dat je dan toch een week korter zwanger kan zijn?

Ik hoop dat het niet erg is anders hoor ik het graag stiekem maak ik me toch een beetje zorgen :( groeit het wel goed enzo..

de 20ste heb ik pas mijn eerste bezoek aan de vk dus hoop dan snel een afspraak te kunnen maken voor de termijnecho is het dan slim om deze zsm te doen? ivm afgelopen echo..
    ik hoor het graag van jullie!
    alvast heeeeel erg bedankt!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ja en ik had op de eerste dag dat ik ongesteld moest worden al positief getest dit zou dan 1 week voordat ik ongi zou moeten worden als ik 1 week korter ben en dit kan toch niet of wel?

nou ja ik wacht nog ff rustig af alvast bedankt voor het beantwoorden!

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Bwtje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook al was je regelmatig ongesteld en weet je precies je ovulatie en bevruchting datum dan nog kan het ander szijn. Dit komt omdat we over de deling van de cellen niets hebben te zeggen en als die er net wat langer over doen kan het zomaar een week schelen. Het belangrijkste is is dat je zwanger bent en dat je kindje lekker gaat groeien!

Imke

Deel Deze Pagina