Hoi meiden, Weet iemand of je appelazijn capsules mag slikken als je zwanger wilt worden? Ik slikte ze altijd ter ondersteuning van het afvallen en op gewicht blijven en ben er nu mee gestopt omdat we aan de kinderwens zijn begonnen maar ik merk dat ik echt teveel aankom nu ik ermee gestopt ben dus wil ik ze graag opnieuw slikken zodat ik niet nog meer aankom..
Zwanger worden en afvallen zijn niet echt een goede combi. Op veel supplementen staat ook vermeld dat je ze niet moet gebruiken tijdens zwangerschap of bij een kinderwens... Mijn idee is dus vooral niet doen, maar ik ben geen arts
Misschien kan je het best even checken bij je huisarts? Die weet er vast wel meer over! Alhoewel ik ook niet echt te vinden ben voor de combinatie afvallen en zwanger worden... Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk!
Ik weet niet of je die appelazijn capsules mag terwijl je zwanger wil worden. Ik zou het even overleggen met de huisarts. Maar aan de andere kant je kan niet je hele leven stil leggen omdat je zwanger wil worden. Ik was door omstandigheden ook wat aangekomen en ik dacht dadelijk duurt het een jaar voor ik zwanger ben en dan zit ik een jaar niet lekker in mijn vel omdat ik voor mijn gevoel te zwaar ben. Dus ik ben gewoon flink op mijn lijn gaan letten en best veel afgevallen. En toen ik merkte dat mijn borsten ipv kleiner werden begonnen te groeien dacht ik dat het misschien tijd was om een testje te doen. Toen natuurlijk meteen gestopt met mijn dieet..
Bedankt voor de reacties Ik wil ook niet echt afvallen tijden het zwanger worden maar ik wil wel op m'n gewicht letten en zorgen dat ik niet verder aankom Alleen staat er op de verpakking "niet gebruiken gedurende zwangerschap of lactatie zonder medisch advies" Op internet lees ik veel verschillende reacties. Ik denk dat morgen gewoon even mijn huisarts erover bel. Die weet het denk ik toch wel het beste lijkt mij..
Dan zou ik hier toch even heel voorzichtig mee zijn en het sowieso even navragen, want het staat er niet voor niks! Je weet het nooit direct als je zwanger bent en zeker in het hele begin is alles zo pril en kwetsbaar. Maar denk je dat het je je gewicht dan niet stabiel kunt houden zonder die capsules? Ken ze niet hoor, is dus een normale vraag Ik kwam er kort na mijn miskraam achter dat ik geen cranberry capsules mocht slikken volgens de bijsluiter. Al mijn medicijnen en alles wat ik slikte nagekeken / gestopt al vooraf, maar nooit erbij na had gedacht dat zulke onschuldige middeltjes ook afgeraden konden worden. Ben dus erg blij dat ik er op tijd achter kwam voor deze zwangerschap