Hoi meiden, Weet iemand of je appelazijn capsules mag slikken als je zwanger wilt worden? Ik slikte ze altijd ter ondersteuning van het afvallen en op gewicht blijven en ben er nu mee gestopt omdat we aan de kinderwens zijn begonnen maar ik merk dat ik echt teveel aankom nu ik ermee gestopt ben dus wil ik ze graag opnieuw slikken zodat ik niet nog meer aankom..
Zwanger worden en afvallen zijn niet echt een goede combi. Op veel supplementen staat ook vermeld dat je ze niet moet gebruiken tijdens zwangerschap of bij een kinderwens... Mijn idee is dus vooral niet doen, maar ik ben geen arts
Misschien kan je het best even checken bij je huisarts? Die weet er vast wel meer over! Alhoewel ik ook niet echt te vinden ben voor de combinatie afvallen en zwanger worden... Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk!
Ik weet niet of je die appelazijn capsules mag terwijl je zwanger wil worden. Ik zou het even overleggen met de huisarts. Maar aan de andere kant je kan niet je hele leven stil leggen omdat je zwanger wil worden. Ik was door omstandigheden ook wat aangekomen en ik dacht dadelijk duurt het een jaar voor ik zwanger ben en dan zit ik een jaar niet lekker in mijn vel omdat ik voor mijn gevoel te zwaar ben. Dus ik ben gewoon flink op mijn lijn gaan letten en best veel afgevallen. En toen ik merkte dat mijn borsten ipv kleiner werden begonnen te groeien dacht ik dat het misschien tijd was om een testje te doen. Toen natuurlijk meteen gestopt met mijn dieet..
Bedankt voor de reacties Ik wil ook niet echt afvallen tijden het zwanger worden maar ik wil wel op m'n gewicht letten en zorgen dat ik niet verder aankom Alleen staat er op de verpakking "niet gebruiken gedurende zwangerschap of lactatie zonder medisch advies" Op internet lees ik veel verschillende reacties. Ik denk dat morgen gewoon even mijn huisarts erover bel. Die weet het denk ik toch wel het beste lijkt mij..