Wat moet ik doen, kan dr niet wegleggen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Deb26, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb zo'n minimonkey (babysling) daar kan ze in liggen in de foetushouding , de meeste baby's vinden dit erg fijn! zo heb jij haar wel bij je maar dan toch ook wel dichtbij! hij is ook te gebruiken als hangmat in de box

2. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Hoi Debby,

Ik zou ten eerste zeggen: doe wat jij denkt dat goed is en wat goed voelt, wij hebben Minck ook de eerste 2 weken op een aankleedkussen s'nachts tussen ons in gehad (heerlijk) en daarna ingebakerd in de wieg naast ons bed.
    Met 6 weken heb ik een bakerzak gekocht en dat ging heel goed.
    Ook nu gaat hij nog steeds s'nachts bij ons in bed als hij s'nachts huilt of slecht slaapt. Hij valt dan direct in slaap, dus heeft iedereen zijn nachtrust en wij slapen er alle 3 prima om.

Ik zou mijn kindje niet laten huilen, zeker niet als ze nog zo klein zijn, je kunt ze zeker tot een maand of 6 helemaal niet verwennen met te veel aandacht of het slapen bij jou.
    Lekker knuffelen daar zijn ze voor!
    Veel succes.

3. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben haar 2 weken naar de geboorte al meteen op haar eigen kamertje laten slapen ging hartstikke goed.

4. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Je kunt ze zeker wel verwennen hoor heb het wel gezien met die van mij :)

5. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Maar bij jou ging het toch prima? dus dat begrijp ik dan niet helemaal.

6. beetje laat

maar ik heb het ook gehad met mijn zoontje

ik heb mee gekregen van de cb dat ik hem wakker in bed moest leggen
    en het heeft geholpen
    als je het kindje slapen weg leg mis ie juist de warmte van de moeder
    en het kindje denk dan jah doei ik lach net bij mama
    brobeer het eens hoop dat het je lukt laat het ff weten

liefs kaat

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik sluit me hier ook bij aan.
    Ruben viel altijd in slaap na de bv, dus ik legde hem heel vaak al slapend in bed. Ik bakende hem neit echt in maar toen hij nog heel klein was lag hij wel vaak ingewikkeld in een badcape en dan legde ik hem met badcape en al in zijn wiegje, met een rolletje in zijn rug en een dekentje over hem heen. Meestal sliep hij dan gewoon lekker verder.

Ik ben Ruben pas later wakker in bed gaan leggen. Toen ik het echt aan hem ging zien, en toen ik hem zo goed kende dat ik wist...nu wil hij slapen.
    Ik heb hem nooit laten huilen.
    Ruben is een hele makkelijke slaper geworden. Hij heeft zo zijn periodes maar over het algemeen kan ik hem neerleggen en gaat hij slapen.

Juist omdat hij weet dat als er iets is dat ik dan kom!

Ik weet niet wie het zei, maar de eerste weken/maanden zijn idd vermoeiend, maar vooral ook als je je er tegen verzet denk ik.

Ik denk dat als je de eerste weken meegaat in de behoeften van je kindje je hem heel goed leert kennen en daar heb je straks heel veel profijt van.

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij mij heeft het zeker wel geholpen. Moet dan wel zeggen dat ik ze nooit langer dan 5 minuten liet huilen. Dan pas ging ik naar boven en gaf ik haar de speen en een aai over de bol. Als ze echt overstuur raakte dan liet ik haar natuurlijk niet huilen. De tijd dat ze huilde werd na 3 dagen minder, huilde nooit langer dan 3 minuten (beetje zeurderig huilen). en nu huilt ze helemaal niet meer als ik haar in bed leg. Heel zelden nog, maar dan is ze snel getroost met een speen. Ze weet nu dat ze wanneer ze in bed ligt dat ze moet slapen. Slaapt ook alleen maar in bed, nooit beneden in de box of wandelwagen.

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi heeft vanaf de 1e dag gewoon in haar eigen bedje geslapen. Op een gegeven moment zijn we haar gaan inbakeren omdat ze ook alleen bij ons wilde slapen en we konden haar dan ook niet in bed leggen. Sinds we haar hebben ingebakert is de rust weer terug gekomen hie rin huis en kon ze wel lekker slapen doordat ze zich lekker geborgen voelde.
    Ik zou mijn kindje ook niet laten huilen, ik denk dat je zo'n jonge baby nog niet kunt verwennen dus gewoon lekker troosten als ze huilt.

10. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Het slapen gaat inmiddels al stukken beter. Zowel overdag als 's nachts.
    Als ze bij mij in slaap valt en ik leg haar weg wilt ze nog weleens wakker worden, maar als ik dan nog even bij haar blijf en over haar bolletje aai valt ze meestal weer in slaap.
    In de box is ze ook al een paar keer uit drzelf in slaap gevallen.
    Ze komt 's nachts nog wel 1 a 2 keer voor een voeding maar dat is niet erg.

Ik ben achteraf blij dat ik r niet heb laten huilen en haar bij mij heb laten slapen na een voeding. Ze had het blijkbaar erg nodig, heel niet erg want ik ook.. :)

Debby

Deel Deze Pagina