Iemand ervaring met deze kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama32, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
  2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Wij hebben een eetstoel van de kruidvat, die lijkt op de stoel van de Baby-dump We zijn er heel tevreden mee. Ze heeft alleen wel vrij veel ruimte en kan zich daarom wel heel gemakkelijk omdraaien en intussen klimt ze er ook graag uit. Als ze straks groter is lijkt het ook nog een handige stoel omdat je de voetsteun kan verzetten..

Als ze klein zijn is de plastic eetstoel van de Ikea eigenlijk nog veel handiger. Alleen voor jezelf is het irritant dat de stoelpoten schuin staan waardoor je er vaak overheen struikelt.

3. misa

misa Niet meer actief

Die eerste vind ik erg mooi! Ooit op de 9 maandenbeurs gezien. Lijkt op de stokke vind ik. Maar geen ervaring mee.
    De tweede heeft mijn schoonzusje: werkt prima, maar wel ruim voor een klein kindje. Maar dat kun je altijd oplossen met een extra kussenerachter. (de stoel verkochten ze eerder ook bij prenatal).
    De derde is een nieuwe versie van de prenatal. is denk ik net zoiets als de tweede, alleen een minder rond model.

Ik zou voor de eerste of een stokke gaan. Gewoon omdat ik ze mooier vind..! :)

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik vind die meegroeistoelen 3x niks. 'Heb er nu eentje staan maar hij is veel te lomp en mijn vriend stoot iedere keer z'n teen eraan. Doe mij maar zo'n ding van de IKEA.

Mijn zusje heeft er eentje van de eerste website maar na een paar weken begon het verf al van het eetblad te bladeren.

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier hele slechte ervaringen met meegroeikinderstoelen.nl

Mijn stoel op 25 november besteld (5 dagen levertijd) , 3 januari maar eens gebeld waar die bleef. Uiteindelijk dezelfde week gekregen. Krijg ik een stoel geleverd die € 7,00 goedkoper was als die van ons. En ze vertikt het om mij het bedrag terug te betalen. Heel wat mailverkeer gehad en ben er helemaal klaar mee.

Ohja en het tafelblad past ook nog niet eens op de stoel :x...

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hadden de tweede hij staat al een jaar onverrichter zaken in de kamer met een beer erin.dinsdag gaat ie naar het cb die hem aan iemand mogen geven. bovendien zit er allemaal blauwe verf op onze vloer. nooit dat ik dat toelaatbaar vind voor een kind en die komt dan uit de prenatal winkel ook nog eens???. onze jongste werd compleet hysterisch en in dat onding. we hebben nu een plastic stoel en die bevalt 20 keer beter bij ons allebei. hij kan ook nog lekker achterover wat ideaal was toen hij nog kleiner was. de naam weet ik zo ff niet meer. hij kwam van de babydump.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Oh ja, die van de IKEA kan ook lekker mee in de auto. Poten eronderuit en hupsakee.

8. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben de eerste. Een Caya dan. Vindt achteraf de Yasmine mooier, maar goed. Bevalt prima! Lekker licht, zelfde principe als de stokke, alleen een stukje goedkoper.
    Alleen is het stoelkussen wel erg dun en biedt ook geen enkele extra ondersteuning als je kleintje voor het eerst aan tafel zit.
    Wij hebben eerst een goedkope van de Ikea gebruikt (die waar je de poten uit kunt halen). Die nemen we ook mee als we ergens naar toe gaan en daar eten.
    Maar zonder kussen is de stoel wel net zo praktisch in gebruik. Na het eten doekje erdoor en klaar.
    Wij hebben het blad er ook bij, maar nog maar 1 keer gebruikt. Met zijn verjaardag, gebak eten. Hier geen last van bladderverf.
    Ik vind het een fijne stoel.
    De tweede hebben mijn ouders in huis staan. Ook geen verkeerde keus hoor. Maar ik vind die van ons gewoon mooier :D

Deel Deze Pagina