Hoi meiden, Ik ben nu bezig met mijn 1e ICSI en ik ben benieuwd hoe anderen deze medicatie hebben ervaren. Medicatie slaat bij mij wel aan maar in mijn lichaam treedt heel snel gewenning op waardoor ik tijdens IUI en tijdens de 6 clomid maanden elke maand moest verhogen. Deze maand heb ik voor de eerste keer Fostimon en aangezien ik bij de IUI al snel aan de hoogste dosis zat en daar maar 3 eitjes van kreeg, moet ik 225 IE spuiten ipv 150 IE. Zijn er hier nog meer meiden die 225IE hebben gespoten van Fostimon en hoeveel eitjes ontwikkelden er bij jullie? Ben erg benieuwd. Ik heb aan het eind van de week de 1e follikelmeting dus ben benieuwd wat ik daar te zien krijg.
Ik begon met 10 eitjes, dat werden er 6 en op het laatst had ik jammer genoeg maar 1 grote over. Hierdoor heb ik een escape IUI gehad en zwanger geworden! Jammer genoeg liep het uit op een miskraam. Heel veel succes!! Heb je al een echo gehad?
Hoi Flo72 Nee de echo heb ik aan het eind van de week. Ben echt heel erg benieuwd. Zijn jullie al bezig met een nieuwe poging?