Super bedankt je hebt me zeer gerustgesteld met dit antwoord. Nu het er zo staat. Denk ik ook zo van ja het kan niet anders dan dat het van me vriend iss
Ongesteld heeft er niets mee te maken. Als je een vroege eisprong hebt heb je die misschien wel net na je menstruatie en kan je van sex tijdens je menstruatie zwanger worden.
Dat heb ik ook gelezen ja. Maar hij is niet in mij klaar gekomen dus geen sperma in me. Het zou kunnen dat er voorvocht is vrij gekomen. Maar heb overal een beetje op het web gelezen. En er bestaat een kans dat het kan gebeuren maar het is zeer onwaarschijnlijk.
Ja en hoeveel vrouwen hebben een eisprong meteen na het menstruatie? Plus ze zegt dat hij niet in haar is klaargekomen. Ze heeft seks gehad rond haar eisprong met haar vriend. Dus hoe moeilijk wil je het verhaaltje maken Bij een normale cyclus heb je een week na je menstruatie je eisprong. Dus kans is nihil
(X) FABEL: Als je seks hebt tijdens je menstruatie kun je niet zwanger worden. (✓ FEIT: Het is onwaarschijnlijk dat je zwanger raakt, maar niet onmogelijk. Je bent vruchtbaar op de dagen voorafgaand aan en rond het tijdstip van je ovulatie. Door de levensduur van sperma en als je een korte cyclus hebt, is het mogelijk dat je ovuleert net na je menstruatie. Je kunt dus erg vroeg tijdens je cyclus vruchtbaar zijn, zelfs wanneer je nog bloedt. (bron Ken de meest populaire fabels over zwanger worden ) Het kan, dus hoppa doe een soatest, vertel het je huidige vriend dat je bent vreemdgegaan en kijk dan of de relatie goed genoeg is om samen een kind op te voeden. Je was immers niet voor niks kort daarvoor al uit elkaar gegaan. Weet je ex het trouwens al? Die zal je ook moeten inlichten denk ik. Edit; ik weet dat het niet echt vreemdgaan was. Dat staat er nu een beetje beroerd. Maar ik bedoel dat je zo kort op elkaar een andere bedpartner had. Als je uit elkaar bent is van vreemdgaan niet echt sprake natuurlijk
dat is wel een aanzienelijke kans hoor. ken zat mensen die zo zwanger werden... maar gezien je datums lijkt het me erg onwaarschijnlijk