wie nog meer zwanger en een cyste...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Missmaria, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag dames...

ik ben alweer bijna 26 weken zwanger.. en weet dus vanf het begin al dat ik een cyste heb aan de rechterkant van mijn buik.. loop dus ook bij de gynaecoloog... hij heeft me al veel erover verteld..

maar vroeg me ook af of er vrouwen zijn met eigen ervaringen..?

de gynaecoloog verteld dus dat ik volgens de boeken eigenlijk geopereerd moet worden, maar uit zijn eigen ervaring denkt hij dat het toch beter naar de bevalling kan.. omdat ik er geen last van heb..

wat denken jullie?

liiefs maria

2. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    niemand die me raad kan geven... :rolleyes:

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee helaas, sorry, ik heb er geen ervaring mee maar een operatie tijdens een zwangerschap lijkt me dat ze dat alleen doen als het echt noodzakelijk is, als je er geen last van hebt en je gyn vertrouwd het tot na de zwangerschap te wachten dan zou ik er wel op vertrouwen denk ik, heel veel sterkte ;)

4. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    bedankt voor je antwoord.. :)

ik moet zo weer voor controle.. maar ga toch de vraag nog eens stellen, want heb gewoon echt het gevoel dat mijn kindj niet goed de ruimte heeft omdat hij altijd helemaal aan de linkerkant zit..

liiefs

5. mamavanchristy

15 sep 2008
    61
    0
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap een cyste in mijn linkereierstok gehad. Deze verdween in de loop van mijn zwangerschap vanzelf, dus het is een ander verhaal dan jij hebt.

Ik wil je veel succes wensen bij de gyn

6. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    Hoi,

Ook ik heb een cyste aan m'n (linker)eierstok gehad tijdens m'n zwangerschap. Dit was in de eerste drie maanden. Ik moest toen diverse echo's laten maken, en na een week of 18 (ik weet het nog goed, ruim 2 weken voor de 20-weken-echo) was hij verdwenen. Ook bij mij hadden ze het over een operatie, maar wel tijdens m'n zwangerschap. Maar dat hoefde dus allemaal niet meer. Veel meer kan ik je dus niet helpen.
    Behalve dan dat uit mijn 'cyste-zwangerschap' een prachtige, kerngezonde zoon is geboren die inmiddels tien maanden oud is.

Sterkte bij de gyn,

MamaKoen

Deel Deze Pagina