hallo meiden ik moet heel blij zijn maar ik kan het niet ja blij ben ik wel maar durf niet te genieten ik ben namelijk voor de 2e keer zwanger mijn eerste zwangerschap liep helaas mis met 10 weken nadat ik 6 weken lang bloed en bruinverlies had, maar het kindje groeide wel goed nu ben ik weer zwanger en begint het bruinverlies dus weer en nu meteen eigenlijk, was de vorige keer niet meteen af en toe heb ik ook best wel krampen maar niet de hele dag door kan 12 november pas terrecht bij de gyn duurt nog zoooo lang voor mijn idee vorige keer hebben ze gezegd dat het pure pech was als het de 2e keer weer gebeurd moet er toch iets mis met me zijn? liefs kim
heejj kim het zou kunnen dat je lichaam moet wennen aan het id dat je zwanger bent en je daarom nog bruin verlies hebt. bruin is niet erg want dat is oudbloed! ik snap dat 12 nov voor jou gevoel nog heel ver weg is, maar om daarvoor te gaan heeft gewoon geen nut omdat er dan niets te zien is op de echo. mocht het nu weer fout gaan dan hoeft er niet per see een reden aan te zitten. er spelen zo veel factoren mee. er kan wat fout gaan bij de bevruchting, bij de deling of innerstelling, daarna kan er nog wat fout gaan bij het onwikkelen en de aanleg van organen enzo. 75% van de bevruchtingen gaat verkeerd alleen merk je daar vaak niets van omdat het dan een iets latere ongesteldheid is. hou je bruinverlies in de gaten en mocht er helder rood bloed bij komen dan gewoon weer even de gyn bellen. Succes. Liefs xx
dat zei de assistent ook ja dat het geen zin heeft om eerder te komen de vorige keer mocht ik niet werken en moest ik me rustig houden toen ik 2 halve dagen mocht gaan werken is het hartje gestopt met kloppen ik heb mn werk net gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is en gezegd dat ik absoluut niet wil tillen maar toch voelt het dubbel heb gisteren de badkamer geboend en toen verloor ik namelijk weer een beetje, dat was de vorige zwangerschap ook met inspanning er zit niks anders op dan afwachten dat weet ik maar door de vorige keer ga ik er min of meer al vanuit dat dit ook weer mis gaat, en daar baal ik van want je moet juist genieten je leest hier ook dat bruin niet erg is mits je krampen hebt en die heb ik wel af en toe maar meer hoger in mn buik bah wat een onzekerheid liefs
Vervelend joh! Als het bij bruin blijft en niet rood wordt, is het meestal niet erg volgens mij (maar ik ben geen deskundige!). Ik heb zelf met 6, 12 en 14 weken bruinverlies gehad en ben echt nog steeds zwanger. Sterkte ermee!
erg he die onzekerheid! Ik ben met deze zwangerschap ook 5 dagen bruin verloren, gelukkig stopte het toen. Je kunt idd pas met 7,5/8 weken terecht bij de gyn voor een echo, eerder is er niet veel te zien. sterkte met afwachten en doe idd rustig aan
Hier ook in het begin veel bruinverlies gehad en later ook flink bloedverlies met 5 en 8 weken. Tot nu is alles goed. Ik had ook bruinverlies bij inspanning (werk in de zorg) en ben toen ook minder gaan werken. Probeer het maar op je af te laten komen. Ga je bloed verliezen zou ik zeker bellen voor een evt eerdere afspraak. sterkte!