Hallo, Ik heb ovulatietesten van babyboomshop gekocht, maar nu lees ik op het forum dat sommige mensen er niet tevreden over zijn. Klopt dat en zo ja wat is er dan minder goed aan? Gr
ik heb die ook een tijd gehad en bij mij werkte ze prima hoor! de zwangerschaps testen vind ik zelf minder maar dat heb ik met al die stripjes.. ik presteer t namelijk om op elk stripje een vaag lijntje te krijgen, zie album.. om vervolgens een dag later ofzo alsnog ongi te worden...
Ik zeg bij deze hetzelfde als marieke. zwangerschapstesten altijd vage streepjes. Over de ovulatietesten ben ik erg tevreden. Hoewel ze bij mij niet 100% positief worden is er een zeer duidelijk verschil tussen wel en geen ei bij mij.
Ik gebruik ook de ovulatietesten van babyboomshop en ben er erg tevreden over. Met de zwangerschapstetsen heb ik geen ervaring.
Ook hier een tevreden gebruikster van de babyboom ovulatietesten. Deze maand heb ik ze voor het eerst gebruikt en gister eindelijk een + test te pakken(zie mijn album)...hopelijk met goed resultaat!