Hai vervelend he, ik snap heel goed je onzekerheid hebik ook in gezeten,toen ik net gestopt was met de pil. Wanneer ben jij gestopt met de pil?of heb ik er over heen gelezen? Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar zou even wachten met testen want je lichaam kan een meester zijn in je voor de gek houden. Sorry weet dat je dat niet wilt horen maar ja Kan ook zijn dat je hormonen in de war zijn. Dat gebeurt meer dan je denkt, maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de HA gaan Daar is hij voor. Of zij. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! groeten jennie72
hoi jenny72 Ik vindt het erg lief van je dat jij wel hebt gereageerd. Ik ben al vanaf oktober of september getopt met de pil, maar dat staat allemaal in het eerste bericht van dit topic geschreven. Ik hoop nadat je dat gelezen hebt misschien,meer advies voo rmij hebt. liefs aksiram
Ik kan me je onzekerheid voorstellen mariska, maar je kunt het beste proberen rustig te blijven. Stress is niet goed voor je als je idd zwanger blijkt te zijn. Het is nu afwachten en net als velen van ons kun je helaas niets anders. Ik zou morgen iig geen digitale test van Clear Blue doen en ook die van de Etos is neit echt fijn. De testen van DA zijn wel duidelijk en ik heb er een bij de C1000 gehaald. Helaas moeten we hier allemaal doorheen en als het niet lukt (ben zelf ook in oktober vorig jaar gestopt) dan wordt het alleen nog maar frustrerender. Heel veel sterkte Liefs Loeki
THANKS Loek2i ik kan op dit moment alle steun gebruiken, om uit deze dip te komen wat nog niet echt lukt. Liefs Aksiram ps hoezo een Da test? : :
je wordt er zo onzeker van he misschien toch over een paar dagen nog eens testen en zo negatief dan langs de h.a misschien
hoi lorfiedal Dat is het hem juist ik durf niet meer te testen,maar ik moet morgen weer aan het werk vaklantie is voorbij. Dan ben ik wat meer afgeleid wie weet werkt dat wel of niet ,want ik ben kinderleidster. liefs aksiram
ik ben ook kinderleidster en bij mij is het soms wel frustrerend maar aan de andere kant heerlijk lekker de hele dag tussen hetgeen je zelf graag wilt.
Hallo je hebt gelijk ik sluit me er helemaal bij aan Loeki2. Stress is nooit goed maar zeker niet als je zwanger bent meisje. Het komt allemaal wel goed je kunt nu even niets doen. ik weet dat het moeilijk si maar ik zit ook in de boot en hele vele met ons die allemaal moeten wachten totdat ze kunnen testen. Ik heb ook het vermoeden dat ik zwanger ben. maar kan niets doen tot 4 dagen later. Dan pas kan ik testen. Vraag anders om eem bloedtest hebik ook gedaan, dat leverd een snel resultaat op misschien niet wat je hoopt maar dan weet je het wel zeker. Komt wel goed. groeten jennie72 en laat je niet gek maken meisje!
Ik bedoel gewoon een test van het eigenmerk van DA (Drogisterijketen), Etos vind ik erg onduidelijk. Ik hoop dat je een beetje afleding kunt vinden in je werk. Succes er mee.
hoi meid spannend voor je hopelijk ben je wel zwanger nog even wachten met testen en misschien dan positief succes
Hoi Dames Vandaag weer begonnen met werken en ik vond het heerlijk die kinderen om me heen, maar ik had ontzettend last van krampen in mijn buik weinig eetlust, maar 2 broodjes en een banaan gegeten en nog steeds dat vreemde gevoel in mijn baarmoeder,mijn plus is nu al de heleedag donker geel nog nooit gehad en ik ga normaal 2x per dag voor een grote boodshcap naar de wc ,maar tot nu toe nog niet, wel erg veel last van gas (sorry) Raar he. Nu weet ik niet of ik eerst nog zelf een test moet doen of gewoon weer naar de HA moet gaan. Wie weet raad? Herkent iemand mijn nieuwe symptomen? Liefs Aksiram
Dit is misschien niet het antwoord dat je horen wilt, maar je kwaaltjes kunnen allebei de kanten opgaan: Het kunnen hele vroege zwangerschapskwaaltjes zijn, maar het kunnen ook voorbodes van je duivels zijn. Hoe moeilijk het ook is (en geloof me, je ongeduld is voor mij ook heel herkenbaar): Wacht gewoon nog ff rustig af, en probeer lekker veel afleiding te zoeken, zodat je er niet zovaak aan hoeft te denken...
Hee Esk, ik zie dat je al drie dagen overtijd bent??? Wanneer ga je testen? (Hoezo nieuwsgierig). En Aksiram, Tja, echt veel meer dan wachten kun je niet doen. Da's balen he? Als je het niet vertrouwd, gewoon afspraak met ha maken.
hoi ladies Er zijn nog steeds geen en nog steeds de zelfde symptomen. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik heb nu ?o iets van de mogen wel komen dan heb ik ten minste zekerhid en volgende ronde nieuwe kansen. Ik heb wel voor vridag een afspraak gemaakt bij de ha ik hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Ik hou jullie op de hoogte. Doen jullie dat ook. Liefs Aksiram
Offtopic: Helaas zijn de "duiveltjes" vandaag dan toch weer gewoon doorgekomen. Volgende maand weer een nieuwe poging dus. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
@ Aksiram: succes bij de ha vrijdag, houd ons op de hoogte. @Esk: Jeetje, da's balen joh. Succes in de volgende ronde (ik ga waarschijnlijk met je mee naar de volgende ronde). Groetjes, Jaycey